• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

اجرای محدودیت های تهران در البرز/ ریشه کن شدن کرونا عزم جدی دولت و ملت را می طلبد

  • کد خبر : 936
  • 16 آبان 1399 - 18:35
اجرای محدودیت های تهران در البرز/ ریشه کن شدن کرونا عزم جدی دولت و ملت را می طلبد
مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز با بیان اینکه محدودیت های وضع شده در استان تهران در البرز نیز اجرائی می شود گفت: به منظور ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا، دولت و ملت باید عزم خود را در راستای رعایت اصول بهداشتی جزم کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی این استان خبر داد: با توجه به شرایط حاد بیماری کرونا در استان البرز، محدودیت های وضع شده در استان تهران در البرز نیز اجرائی می شود.

وی بیان کرد: بنابر مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، دستورالعمل های ارتقای استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی البرز تدوین و به منظور اجرائی شدن آن، قرارگاه فرماندهی با حضور اعضا و به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استانداری البرز تشکیل شد.

مقدم با اشاره به تشدید شیوع ویروس کرونا و افزایش ابتلای شهروندان به این بیماری، به منظور تامین امنیت بهداشتی و سلامت مردم، علاوه بر تعطیلی پنجشنبه ها، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی نیز به عنوان مهمترین عامل پیشگیری از این بیماری، در دستور کار مسئولین البرز قرار گرفت.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز ادامه داد: با توجه به اهمیت این موضوع، همفکری و هماهنگی های لازم جهت تبیین شرایط و فراهم شدن مقدمات اجرای صحیح و کامل این دستورالعمل آغاز شده و از روز شنبه هفدهم آبان ماه جاری اجرایی می شود.

مقدم ضمن اشاره به مصوبه چهل و دومین جسله ستاد ملی کرونا، مبنی بر اجرای هماهنگ و مشابه محدودیت های وضع شده در استان تهران خاطرنشان کرد: به منظور کاهش و کنترل روند شیوع کرونا، دستورالعمل ارتقای استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در اماکن عمومی و سیستم حمل و نقل استان البرز نیز تدوین و ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا، تاثیرات منفی متعددی بر زندگی و سلامت مردم داشته است عنوان کرد: بی توجهی به افزایش شیوع این بیماری، موجب اتلاف بیشتر توان اجرائی کشور و هزینه کرد اعتبارات و منابع در نظر گرفته شده برای این موضوع می شود.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز تاکید کرد: علاوه بر اتخاذ تدابیر و راهکارهای موثر، به منظور ریشه کن شدن بیماری کرونا و کاهش فشارهای موجود بر کادر درمان و سیستم پزشکی کشور و استان، دولت و ملت باید عزم خود را در راستای رعایت اصول بهداشتی جزم کنند.

مقدم ضمن تقدیر از مجاهدت های بی وقفه کادر درمان و نیز پیگیری و تلاش مسئولین مربوطه در مبارزه با این ویروس تصریح کرد: همکاری مشترک عموم مردم و مسئولین می تواند در ساماندهی شرایط موجود تاثیر بسزایی داشته باشد تا علاوه بر کاهش مرگ و میر، انرژی و منابع ملی موجود، در راستای پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر بخش های مختلف میهن عزیزمان صرف شود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=936

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.