• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6

اخبار پلیسی سه شنبه ۲۴ خرداد

  • کد خبر : 8060
  • 24 خرداد 1401 - 16:36
اخبار پلیسی سه شنبه ۲۴ خرداد
مشروح اخبار پلیسی استان البرز در روز سه شنبه 24 خرداد را می توانید در این قسمت بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سارق حرفه ای اماکن خصوصی چهارباغ دستگیر شد، دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد، کولر های گازی قاچاق به مقصد نرسید و سارقان زورگیر ساوجبلاغ در دام پلیس، عناوین اخبار پلیسی استان البرز در روز سه شنبه ۲۴ خرداد است که مشروح آن را در ادامه می خوانیم.

سارق حرفه ای اماکن خصوصی چهارباغ دستگیر شد

سرهنگ کامران چراغی فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ خبر داد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان خصوصا باغ ویلاهای شهرک ابریشم و دیگر شهرک های اطراف، دستگيری سارق يا سارقان احتمالی به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران کلانتری ۱۴ شهرک ابریشم این شهرستان با گشت زني هدفمند و نامحسوس، سارق حين انجام سرقت از يکي از باغ ويلاهاي سطح حوزه شهرک ابريشم، شناسایی، دستگیر و به همراه تعدادي اموال سرقتي به کلانتري منتقل شد.

سرهنگ چراغی اظهار کرد: متهم در تحقيقات اوليه به يک فقره سرقت از باغ ویلاهای شهرک ابريشم و۳۰ فقره سرقت از مناطق عرب آباد خسروی، ملک آباد و اطراف اعتراف کرد. در این راستا يک نفر مالخر نیز شناسایی و دستگير شد و در بازرسي از مخفيگاه وی سه عدد سکه طلا، دو عدد انگشتر و پنج عدد گردن بند و چهار عدد گوشواره نقره سرقتی کشف و تمام اموال مکشوفه به مالکان تحويل داده شد.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد

سرهنگ فرج اله اسدالهی فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت و تیم عملیاتی پلیس آگاهی این فرماندهی موفق شدند هویت و محل اختفای سارقان را شناسایی کنند.

وی با اشاره به هماهنگی های قضائی انجام شده در این خصوص افزود: ماموران طی یک عملیات پلیسی دو نفر متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل مذکور، مقادیری طلاجات کشف کردند. متهمان تاکنون به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کردند، تعدادی از مال باختگان شناسایی و متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

کولر های گازی قاچاق به مقصد نرسید

سرهنگ علی سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ اعلام کرد: مأمورین پلیس آگاهی شهرستان حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پیکان وانت مشکوک و آن را متوقف و در بازرسی از خودرو ۱۱ دستگاه کولر گازی فاقد مدارک گمرکی به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف، خودرو و کالاها را توقیف و یک نفر را در این راستا دستگیر کردند.

سارقان زورگیر ساوجبلاغ در دام پلیس

سرهنگ علی سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه به روش زورگیری با تهدید سلاح سرد در سطح شهرستان ساوجبلاغ، کارآگاهان دو نفر از آن ها را شناسایی و طی عملياتی غافلگيرانه در حوزه شهرستان چهارباغ دستگير و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی ادامه داد: متهمان در بازجوئی ها به ارتکاب هفت فقره سرقت به روش زورگیری از شهروندان با سلاح سرد و با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنان چندین دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف دیگر جرائم متهمان، شناسایی مالباختگان و افراد مالخر ادامه دارد خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=8060

ثبت دیدگاه

  1. ۷t0kt4

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.