• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

اخبار پلیسی پنج شنبه ۲ بهمن ماه

  • کد خبر : 3321
  • 02 بهمن 1399 - 22:44
اخبار پلیسی پنج شنبه ۲ بهمن ماه
مشروح اخبار پلیسی استان البرز در روز پنج شنبه 2 بهمن ماه را در این قسمت بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، دستگیری سارق کابل برق و دوربین های مدار بسته در کرج، توقیف محموله تریاک و حشیش در نظرآباد، کشف لوازم آرايشی غیربهداشتی در شهرک صنعتی اشتهارد، کشف ۱۵ تن برنج قاچاق در ساوجبلاغ، کشف ۱۵ تن برنج قاچاق در ساوجبلاغ و سارق کنتورهای آب کرج دستگیر شد از جمله اخبار پلیسی استان البرز در روز پنج شنبه دوم بهمن ماه هستند که مشروح این اخبار را می خوانیم.

دستگیری سارق کابل برق و دوربین های مداربسته در کرج

سرهنگ محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اختفای یک سارق کابل برق در یک انبار ضایعاتی در منطقه خرمدشت، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۴۱ خرمدشت قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی ابتدا از صحت خبر اطمینان پیدا کردند و سپس با هماهنگی مقام قضایی به محل موردنظر اعزام شدند و در یک عملیات غافلگیرانه سارق را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

معظمی گودرزی بیان کرد: در بازرسی از محل اختفای این سارق سابقه دار ۱۱۰ متر کابل برق و ۶ دستگاه دوربین مداربسته، قیچی آهن بر و تعدادی ابزارآلات سرقتی کشف شد. در بازجویی از متهم، وی به ۱۱ فقره سرقت کابل برق و دوربین مداربسته در سطح شهرستان کرج اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به دستگیری صاحب انبار ضایعاتی به جرم خرید اموال مسروقه، تصریح کرد: در این راستا پرونده ای تشکیل و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان ارسال شد.

توقیف محموله تریاک و حشیش در نظرآباد

سرهنگ فرج اله اسدالهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حمل و نگهداری مقدار قابل توجهی موادمخدر توسط یکی از قاچاقچیان موادمخدر شهرستان نظرآباد، رسیدگی به موضوع در دستورکار پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی مطرح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی از صحت خبر اطمینان حاصل کردند و با تحت نظر قرار دادن متهمان مشخص شد که نامبرگان قصد دارند به وسیله یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ موادمخدر را به یکی از استان های غربی کشور منتقل کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد اظهار کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در محور خروجی شهر نظرآباد مستقر شدند و با رصد و پایش خودروهای عبوری در نهایت خودروی متهمان را شناسایی و آن را در عملیاتی غافلگیرانه متوقف و دو سرنشین آن را دستگیر کردند.

اسدالهی عنوان کرد: در بازرسی از خودروی متهمان ۸ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش و ۶ کیلوگرم تریاک که بسیار ماهرانه در کفی خودرو جاساز شده بود، کشف شد. در این رابطه پرونده ای تشکیل و به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کشف لوازم آرايشی غیربهداشتی در شهرک صنعتی اشتهارد

سرهنگ سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: به منظور کاهش و پيشگيری ازجرائم در نقاط جرم خیز، طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان اشتهارد به اجرا درآمد.

وی اظهار کرد: در این طرح که با استفاده از تمام توان و امکانات نیروهای پلیس های تخصصی به اجرا درآمد از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی اشتهارد ۱۹ هزار عدد لوازم آرايشی غیربهداشتی،  کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز با بیان اینکه بر اساس برآورد اولیه کارشناسان ارزش لوازم آرایشی غیربهداشتی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، بر استمرار طرح های ارتقای امنیت اجتماعی تا پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز تاکید کرد.

کشف ۱۵ تن برنج قاچاق در ساوجبلاغ

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در اجرای طرح های مبازره با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ساوجبلاغ از دپوی مقادیر قابل توجهی برنج در سوله ای در یکی از شرکت های صنعتی شهر هشتگرد مطلع شدند.

وی اظهار کرد: بلافاصله ماموران پلیس به همراه عوامل اداره تعزیرات حکومتی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازدید از این سوله ۱۵ تن برنج قاچاق فاقد هرگونه مدارک و اسنادگمرکی معتبر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به پلمب سوله موردنظر و دستگیری یک نفر در این رابطه بیان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش کالای مکشوفه پنج میلیارد ريال برآورد شده است.

سارق کنتورهای آب کرج دستگیر شد

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی ارجاع پرونده های سرقت کنتور آب از تعدادی از کلانتری ها به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز رسیدگی به پرونده ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های تکمیلی محرز شد که اغلب سرقت ها در ساعت های ۵ تا ۷ صبح رخ داده و سارق هیچ گونه ردی از خود به جای نگذاشته است. با رصد نامحسوس تردد خودروها، ماموران کلانتری ۱۴ رسالت ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح اواخر دی ماه، فردی را که به همراه یک عدد کنتور آب  به سرعت در حال دویدن بود در یکی از مناطق عظیمیه مشاهده و به سمت وی حرکت کردند.

نادربیگی مطرح کرد: نامبرده به محض مشاهده ماموران قصد فرار داشت که با سرعت عمل پلیس دستگیر و به همراه پرونده به پايگاه يکم پليس آگاهی استان البرز منتقل شد. متهم که دارای سوابق کيفری متعدد در زمینه سرقت بود در مواجهه با مستندات موجود به ۸۰ فقره سرقت کنتور آب در مناطق مختلف کرج اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز عنوان کرد: با تلاش کارآگاهان تمامی مالخرها شناسايی و با دریافت نيابت قضایی چهار نفر از آن ها در چندین عمليات غافلگيرانه دستگير شدند و در مواجهه حضوری متهمان لب به اعتراف گشود و به خريد کنتور آب مسروقه به قيمت کمتر از قیمت بازار اعتراف کردند.

وی ادامه داد: صحنه های سرقت توسط متهم، بازسازی شد. تاکنون ۵۰ نفر از مالباختگان شناسایی شده و برای تشکیل پرونده به پایگاه یکم پلیس آگاهی مراجعه کرده اند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=3321

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.