• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

اخبار پلیسی چهارشنبه ۱۱ فروردین ماه

  • کد خبر : 4493
  • 11 فروردین 1400 - 18:30
اخبار پلیسی چهارشنبه ۱۱ فروردین ماه
مشروح اخبار پلیسی استان البرز در روز چهارشنبه 11 فروردین ماه را می توانید در این قسمت بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، پیک نیک روشن، عامل حریق خودرو در کلاک، ممنوعیت ورود به پارک ها و تفرجگاه های البرز در روز طبیعت، اعمال قانون خودروهای غیر بومی از بعداز ظهر چهارشنبه در البرز، کشف ۱۰ تن ذرت قاچاق در جاده مخصوص و توقیف خودروی حامل روغن های خوراکی خارج از شبکه، از جمله اخبار پلیسی استان البرز در روز چهارشنبه ۱۱ فروردین ماه است که مشروح این اخبار را می خوانیم.

پیک نیک روشن، خودرو را طعمه حریق کرد

سرهنگ محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج خبر داد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش سوزی یک دستگاه خودروی سواری در منطقه کلاک کرج، بلافاصله ماموران کلانتری ۴۰ کلاک به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران مشخص شد پژوی آردی به دلیل روشن کردن پیک‌نیک در داخل آن توسط صاحبش، دچار آتش سوزی شده است؛ حریق توسط ماموران آتش نشانی کنترل و صاحب خودرو که دچار سوختگی شده بود، توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

ممنوعیت ورود به پارک ها و تفرجگاه های البرز در روز طبیعت

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز اعلام کرد: به منظور پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا و برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با این ویروس، ورود و توقف خودروها مقابل تمامی پارک ها و تفرجگاه های استان از ساعت چهار صبح روز ۱۳ فروردین ممنوع است.

وی تصریح کرد: بر اساس محدودیت های ایجاد شده، تردد و توقف هر نوع وسیله نقلیه در مسیرهای منتهی به جاده های کوهستانی مانند روستای آتشگاه، برغان، کردان و دیگر مناطق پرتردد نیز ممنوع است؛ در صورت عدم رعایت قانون، خودرو جریمه و به پارکینگ منتقل خواهد شد.

اعمال قانون خودروهای غیربومی از بعداز ظهر چهارشنبه در البرز

سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز بیان کرد: با توجه به اعلام کمیته امنیتی ستاد کرونای استان البرز مبنی بر تغییر رنگ شهرستان های کرج، فردیس، ساوجبلاغ، چهارباغ و نظرآباد از زرد به نارنجی، خودروهای غیربومی در حال تردد در این شهرها ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

وی با بیان اینکه جریمه مذکور توسط دوربین های ثبت تخلف و تمام گشت های پلیس راهور اعمال خواهد شد ادامه داد: همچنین تمامی ورودی ها و خروجی های استان توسط دوربین ها و نیروهای پلیس کنترل می شود و در صورت تردد و ورود خودروهای با پلاک غیربومی و خروج پلاک های بومی برابر مقررات با صاحبان آن ها برخورد می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با بیان اینکه محدودیت های ایجاد شده تا اطلاع بعدی ادامه دارد، از مردم خواست از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند، زیرا تنها راه مقابله با ویروس کرونا، جلوگیری از انتقال و شیوع آن است و تجمع افراد به هر دلیلی زمینه انتقال این ویروس را فراهم تر می کند.

کشف ۱۰ تن ذرت قاچاق در جاده مخصوص

سرهنگ مهدی افشاری، رئیس پلیس اقتصادی استان البرز گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال مقدار قابل توجهی ذرت قاچاق به وسیله یک دستگاه کامیون در جاده مخصوص تهران-کرج، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با شناسایی محل بارگیری ذرت ها به محل اعزام شدند و با تحت نظر قراردادن کامیون، در یک فرصت مناسب خودرو را متوقف و به همراه راننده به پلیس اقتصادی منتقل کردند. در بازرسی از کامیون توقیف شده، ۱۰ تن ذرت قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس اقتصادی استان البرز با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش ذرت های مکشوفه را حدود دو میلیارد ریال برآورد کرده اند، اظهار کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح منتقل شد.

خودروی حامل روغن های خوراکی خارج از شبکه به مقصد نرسید

سرهنگ سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ ‌کننده فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی در حین گشت زنی در جاده قدیم تهران-کرج به یک دستگاه خودروی نیسان وانت مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران در بررسی اولیه متوجه شدند خودرو در حال انتقال ۳۲۶ حلب روغن نباتی خوراکی پنج کیلوگرمی خارج از شبکه است که با هماهنگی مقام قضائی خودرو توقیف و به پلیس اقتصادی منتقل شد. در این رابطه یک نفر دستگیر و ارزش روغن های مکشوفه حدود ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=4493

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.