• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

انبار نگهداری کالای خواب طعمه حریق شد

  • کد خبر : 6448
  • 21 شهریور 1400 - 19:07
انبار نگهداری کالای خواب طعمه حریق شد
انبار نگهداری کالای خواب که در خیابان کمالی کرج، طعمه حریق شده بود با تلاش نیروهای عملیاتی مهار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مهدی سمیعی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، خبر داد: ساعت ۱۵:۲۹ بعداز ظهر امروز، طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ اعلام شد که یک فقره آتش سوزی در انبار نگهداری کالای خواب در زيرزمين واحد تجاري (انبار کالاي خواب) به متراژ حدوداً ۱۰۰ متر مربع واقع در خيابان بهشتي خيابان کمالي کوچه برزگر اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: پس از اعلام وقوع این حادثه ستاد فرماندهی آتش نشانی کرج، بلافاصله ۲۳ نفر آتش نشان از ۵ ایستگاه را به همراه ۶ دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات را به محل آتش سوزی اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: پس از بیش از یک ساعت و ۳۰ دقیقه تلاش بی وقفه آتش نشانان، سرانجام این آتش سوزی گسترده مهار و به طور کامل خاموش شد. مقادیر زیادی کالای خواب در این زیرزمین که به عنوان انبار از آن استفاده می شد، طعمه حریق شد.

سمیعی توضیح داد: به دلیل اینکه مواد و اقلام موجود در این انبار، به شدت اشتعالزا بودند، شعله‌های آتش در همان لحظات اولیه به سرعت و ظرف مدت کوتاهی گسترش یافت که با اقدام به موقع مأموران آتش نشانی از سرایت و پیشروی حریق به واحدهای مسکونی فوقانی و مجاور جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه علت حادثه در دست بررسی کارشناسان است اذعان کرد: در این حادثه یک فرد مذکر، حدود ۴۰ ساله دچار مصدومیت شد و آسیب سطحی دید که توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=6448

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.