• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

بازدید میدانی از دفاتر رسانه های البرز آغاز می شود/ اجرای برنامه های حمایتی برای اصحاب رسانه

  • کد خبر : 9016
  • 18 مرداد 1401 - 10:58
بازدید میدانی از دفاتر رسانه های البرز آغاز می شود/ اجرای برنامه های حمایتی برای اصحاب رسانه
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از اجرای برنامه های حمایتی برای اصحاب رسانه خبر داد و گفت: به زودی بصورت ادواری از دفاتر رسانه ای استان بازدیدهای میدانی خواهیم داشت تا در جریان روند فعالیت های آن ها نیز قرار گیریم.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، سعید جابری انصاری سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه، نمایندگان رکن چهارم دموکراسی هستند که با نگاه تیزبین و نقادانه خود در جهت عدالت، حقایق را با ابزار رسانه گسترش می دهند.

وی ادامه داد: خبرنگاران به واسطه تلاش هایی که در چارچوب قانون با رعایت اصل اخلاق مداری و پایبندی به اصول نظام جمهوری اسلامی در عرصه اطلاع رسانی، روشنگری و تنویر افکار عمومی جامعه به انجام می رسانند، شایسته تقدیر و حمایت هستند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: این استان با برخورداری از بالاترین آمار ثبت شده در معاونت مطبوعاتی کشور از نظر تعداد رسانه های دارای مجوز یکی از استان های سرآمد در کشور است که باید به تناسب این آمار، خروجی اطلاع رسانی را نیز شاهد باشیم.

جابری انصاری با اشاره به ساماندهی فعالیت های رسانه ای در استان البرز و ترسیم نقشه راه در حوزه رسانه و مطبوعات، مطرح کرد: با زیرساخت های ایجاد شده در زمینه مذکور و رونمایی از طرحی جامع در این حوزه که مقارن با برنامه گرامیداشت روز خبرنگار در استان انجام می شود، بخشی از این هدف به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی اذعان کرد: در راستای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب، تاکیدات نماینده ولی فقیه در استان و استاندار البرز پیرامون ساماندهی فضای مجازی، طی سه مرحله تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی اصحاب رسانه و صاحبان کانال های مجازی استان با موفقیت به انجام رسید و بر اساس این ظرفیت، راهبردهای تبیین و طراحی شده، اجرایی می شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه رویکرد و نگاه ما ایجاد تعامل، وفاق و همگرایی رسانه ای است، اظهار کرد: برنامه های حمایتی برای اصحاب رسانه در نظر گرفته شده و به زودی بصورت ادواری از دفاتر رسانه ای استان بازدیدهای میدانی خواهیم داشت تا در جریان روند فعالیت های این رسانه ها نیز قرار گیریم.

جابری انصاری با اشاره به ضرورت حمایت های حقوقی از اهالی قلم و رسانه خاطرنشان کرد: تا جایی که قانون اجازه دهد، حمایتگر اصحاب رسانه هستیم و طی این مدت به صورت مصداقی در این زمینه اقداماتی انجام شده است. انتظار می رود مدیران استان نیز ضمن بهره مندی از ظرفیت های لازم، در تعامل موثر با رسانه ها، حمایت از اصحاب پرتلاش این عرصه را در دستور کار داشته باشند.

وی ضمن آرزوی قبولی عزاداری ها، به پاس تلاش های بی وقفه و شبانه روزی اصحاب رسانه در عرصه اطلاع رسانی، فرا رسیدن روز خبرنگار را گرامی داشت و به همه کسانی که در سنگر مطبوعات و رسانه فعالیت می کنند خداقوت گفت و اعلام کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده برای اولین بار همایش حکمرانی دولت و رسانه را با حضور اصحاب رسانه و مدیران در استان البرز برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=9016

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.