• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

بخش تولیدات رسانه ای فضای مجازی به بخش های جشنواره ابوذر اضافه شد

  • کد خبر : 6783
  • 24 مهر 1400 - 22:44
بخش تولیدات رسانه ای فضای مجازی به بخش های جشنواره ابوذر اضافه شد
مسئول بسیج رسانه استان البرز از اضافه شدن بخش تولیدات رسانه ای فضای مجازی به بخش های جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز خبر داد و گفت: فعالان فضای مجازی نیز می توانند در جشنواره ابوذر امسال شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سید محمدرضا موسوی زاده مسئول بسیج رسانه استان البرز با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر استان، هدف از برگزاری جشنواره های این چنینی را ایجاد رقابتی سالم و انگیزه برای رشد و تعالی فعالان این عرصه دانست و گفت: امسال در جشنواره ابوذر بخشی در نظر گرفته شده تا فعالان فضای مجازی نیز بتوانند در این رقابت شرکت کنند.

وی با اشاره به تولیدات خوب فضای مجازی بر تمییز آن ها تاکید و اذعان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر محتوای فضای مجازی، در سازمان بسیج رسانه استان نیز تصمیم بر آن شد تا بخشی با این عنوان به بخش های جشنواره امسال اضافه شود.

مسئول بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه هدف از ایجاد تولیدات رسانه ای در رسانه ها و شبکه های اجتماعی، شناسایی افراد توانمند در این حوزه است، یادآور شد: فضای مجازی را باید جدی بگیریم و با تولید محتوای مناسب و در شان مخاطبان بر ارزش آن بیفزاییم.

موسوی زاده خاطرنشان کرد: ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان البرز در بخش های خبر، مصاحبه، یادداشت، تیتر، گزارش، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ، نماهنگ، اینفوگرافیک، موشن گرافیک و عکس بود که بخش تولیدات رسانه ای فضای مجازی نیز به آن اضافه شد.

وی افزود: محورهای ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان نیز، امیدآفرینی، امنیت پایدار، روحیه جهادی و انقلابی، آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، دشمن شناسی، توان داخلی، خوداتکایی و مانع‌زدایی‌ها، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، دفاع مقدس، ایثار و شهادت هستند.

به گفته مسئول بسیج رسانه استان البرز، اول بهمن ۱۴۰۰ آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر البرز است و آثاری قابلیت شرکت در جشنواره را خواهند داشت که از ابتدای بهمن ۱۳۹۹ لغایت اول بهمن ۱۴۰۰ در رسانه ها منتشر شده باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=6783

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.