• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

برای صیانت و حمایت از سلامت انتخابات تلاش می کنیم

  • کد خبر : 5662
  • 30 اردیبهشت 1400 - 12:44
برای صیانت و حمایت از سلامت انتخابات تلاش می کنیم
دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان البرز گفت: با تمام توان برای صیانت و حمایت از شفافیت و سلامت انتخابات و امانت داری از آراء تلاش می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، جعفر داراب خانی دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان البرز در سومین جلسه استانی این ستاد که با حضور نمایندگان دستگاه های عضو ستاد برگزار شد گفت: رسیدگی قاطع و خارج از نوبت به جرائم و تخلفات انتخاباتی، پیش بینی به موقع و پیشگیری به هنگام و نظارت بر حُسن اجرای قوانین و مقررات، از مهم ترین اقدامات این ستاد است که با جدیت دنبال می شود.

وی افزود: تمام تدابیر لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان در حوزه های انتخابیه سطح استان اتخاذ شده و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بسیاری از فرآیندها به صورت مکانیزه انجام خواهد شد لذا شهروندان می توانند با آسودگی خاطر در این رویداد مهم سیاسی شرکت کنند.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز با تشریح راهبردهای ۳۰ گانه ستادهای پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی، گفت: ایجاد فضای سالم، رقابتی و امن و نیز فصل الخطاب قرار دادن قانون در تمام امور و مراحل انتخابات، از جمله مفاد این راهبردها است که به تمام دستگاه های استان ابلاغ شده است.

داراب خانی با بیان اینکه با تمام توان برای صیانت و حمایت از شفافیت و سلامت انتخابات و امانت داری از آراء تلاش می کنیم خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های لازم برای صیانت از اقدامات تبلیغی مجاز کاندیداها انجام شده و رویکرد ما در مواجهه با تخلفات انتخاباتی، توجیه، ارشاد، اقناع، هشدار و سپس برخورد قضایی خواهد بود.

وی در پایان با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات، تکلیف الهی است اظهار کرد: از تمام دستگاه های مربوطه انتظار داریم با تجمیع ظرفیت ها و امکانات خود، زیرساخت های افزایش مشارکت حداکثری شهروندان و ارتقای امنیت و سلامت انتخابات را فراهم کنند تا شاهد خلق حماسه سیاسی در انتخابات خرداد امسال باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=5662

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.