• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

بهره مندی ۱۵۹ روستای استان البرز از گاز طبیعی

  • کد خبر : 2792
  • 10 دی 1399 - 9:46
بهره مندی ۱۵۹ روستای استان البرز از گاز طبیعی
مدیرعامل شرکت گاز استان البر از بهره مندی 159 روستا در این استان از گاز طبیعی خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 157 کیلومتر شبکه گاز به شبکه های گازرسانی البرز افزوده شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حسین تقی نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۵۷ کیلومتر شبکه گاز به شبکه های گازرسانی استان افزوده شده که با این وجود، میزان شبکه گذاری از ابتدای تأسیس شرکت تاکنون، به بیش از ۶ هزار و ۵۲۱ کیلومتر رسیده است.

وی افزود: در این بازه زمانی، ۲ هزار و ۴۶۴ انشعاب گاز جدید نیز در سطح استان نصب شده که از این تعداد، یک هزار و ۵۰۳ علمک در شهرها و ۹۶۱ انشعاب در روستاها بوده است. تعداد انشعابات نصب شده با احتساب تعداد علمک‌های نصب شده در سال جاری به ۲۷۸ هزار و ۵۸۹ انشعاب رسیده است. 

تقی نژاد در خصوص عملکرد شرکت گاز البرز از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه جذب مشترک توضیح داد: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون، ۲۳ هزار و ۴۶۴ مشترک جدید در بخش‌های مختلف اعم از خانگی و تجاری جذب این شرکت شده اند که در همین راستا، تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت تاکنون به ۸۹۸ هزار و ۱۵۶ مشترک رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان البر از بهره مندی ۱۵۹ روستا در این استان از گاز طبیعی خبر داد و بیان کرد: بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه گذاری نیز تا پایان آبان ماه سال جاری در البرز صورت گرفته که از این میزان، ۱۴۲ کیلومتر مربوط به هشت ماهه ابتدایی سال جاری است.

وی در پایان با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی مطرح کرد: از تمام همشهریان و مشترکین شرکت گاز استان تقاضا دارم با توجه به شروع فصل سرد، نسبت به رعایت موارد ایمنی، توجهی خاص و دقیق داشته باشند تا در آینده، شاهد هیچگونه حادثه ناشی از مصرف ناایمن گاز طبیعی نباشیم.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=2792

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.