• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

تاکید بر استفاده از همه ابزارها در راه جهاد تبیین

  • کد خبر : 8753
  • 12 مرداد 1401 - 18:37
تاکید بر استفاده از همه ابزارها در راه جهاد تبیین
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری برای خنثی کردن توطئه های دشمن و جلوگیری از دلسرد شدن مردم از نظام، باید از هر ابزاری برای جهاد تبیین استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز، سیدرضا غفاریان مدیرعامل شرکت گاز استان البرز همزمان با آغاز مسابقه کتابخوانی با موضوع دستاوردهای اقتصادی انقلاب اسلامی بیان کرد: برای خنثی کردن توطئه های دشمن و برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بر اساس اطلاعات کارکنان آن را به محک رقابت گذاشتیم.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر «جهاد تبیین» توسط مسئولان و مدیران افزود: بر این اساس با معرفی کتاب و طراحی یک رقابت سالم با حضور کارکنان و خانواده ها به نحوی بدنه شرکت گاز استان البرز را به این جهاد دعوت کردیم تا از این طریق دستاوردهای اقتصادی نظام معرفی شود و آگاهی مردم از کارکردهای اقتصادی نظام را در پی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز تأکید کرد: بنابه فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر خنثی کردن توطئه های دشمن و جلوگیری از دلسرد شدن مردم از نظام، باید از هر ابزاری برای جهاد تبیین استفاده شود و با توجه به وجود یک هزار و  ۱۰۰ نفر برای خدمت رسانی به مردم در این شرکت، بستر مناسبی برای جهاد تبیین در این مکان فراهم است که باید از آن نیز نهایت استفاده را ببریم.

غفاریان با اشاره به جوایز در نظر گرفته شده برای مسابقه کتابخوانی دستاوردهای اقتصادی انقلاب اسلامی و با بیان اینکه دستاوردهای نظام، حاصل تلاش همه افراد خدمتگزار و جانفشانی ۳۰۰ هزار شهید است خاطرنشان کرد: بر همین اساس  مسابقات دیگری با موضوعات متفاوت طراحی شده که در روزهای آتی برگزار می شود. از همکاران دعوت می کنم در این رقابت های فرهنگی حضور پرشور داشته باشند.

شایان ذکر است، ۵۵ نفر آقا و فرزند پسر و ۳۳ نفر همکار خانم، فرزند دختر و همسر برای این مسابقه اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=8753

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.