• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

تاکید بر تشکیل جبهه واحد رسانه ای در بسیج رسانه البرز

  • کد خبر : 6797
  • 26 مهر 1400 - 19:11
تاکید بر تشکیل جبهه واحد رسانه ای در بسیج رسانه البرز
مسئول بسیج رسانه استان البرز از تشکیل جبهه واحد رسانه ای در سازمان بسیج رسانه استان خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این جبهه، ایجاد امید در اقشار جامعه از طریق انعکاس اقدامات خادمان مردم است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سید محمدرضا موسوی زاده مسئول بسیج رسانه استان البرز در دیدار با مصطفی سعیدی سیرایی،  شهردار کرج اذعان کرد: انعکاس خدمت رسانی ها و مطالبه گری ها، از ماموریت های مهم این سازمان است.

وی ادامه داد: هدف از تشکیل این جبهه با نیروهای انقلابی،ایجاد امید در اقشار جامعه از طریق انعکاس اقدامات خادمان مردم، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی از طریق رفع آسیب های اجتماعی و محرومیت زدایی و نیز دمیدن امید در جامعه است. بسیج رسانه با حضور در عرصه های خدمات رسانی با نقد منصفانه و اخلاق مداری به دنبال اصلاح است تا تخریب.

مسئول بسیج رسانه استان البرز اظهار کرد: جبهه واحد رسانه ای تشکیل شده از خبرنگارانی فعال، جوان، مومن و انقلابی است که بر پایه دانش و تجربه عمل و در این مسیر اقدامات خدمتگزاران مردم را منعکس و اعلام می کند و به تاسی از بیانات رهبر معظم انقلاب، خدمت به مردم، بزرگترین مقابله با امریکاست.

در ادامه این دیدار سعیدی سیرایی نیز ضمن تایید مطالب گفته شده و تقدیر از تفکر و عملکرد سازمان بسیج رسانه استان البرز، بیان کرد: امروز اخلاق مداری یکی از مهم ترین مسائلی است که در عرصه رسانه باید مورد توجه قرار گیرد.

شهردار کرج همچنین خدمت به مردم را بالاترین وظیفه مسئولان کشور و استان دانست و آمادگی خود را برای همکاری با سازمان بسیج رسانه استان البرز در راستای رسیدن به اهداف مورد بحث اعلام کرد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=6797

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.