• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1

خانه صمت البرز به دنبال آرامش برای صاحبان صنعت است

  • کد خبر : 9142
  • 25 مرداد 1401 - 19:37
خانه صمت البرز به دنبال آرامش برای صاحبان صنعت است
رئیس هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: هدف اصلی این مجموعه تسهیل گری برای صاحبان صنعت است که جزو اولویت های کاری ما محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز و به نقل از سازمان صمت استان البرز، دکتر رضا رضایی رئیس هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز در پنچمین نشست رئیس و اعضای هیات مدیره خانه صنعت البرز که در سالن جلسات این مجموعه برگزار شد گفت: هدف اصلی ما تسهیل گری برای صاحبان صنعت است، این موضوع جزو اولویت های ما محسوب می شود تا بتوانیم به صورت تخصصی به مشکلات صاحبان صنایع بپردازیم.

وی به دستور این جلسه اشاره کرد و ادامه داد: در این نشست چهار موضوع از جمله طرح بررسی تفاهم نامه و موضوعات شرکت های شهرک صنعتی، بررسی انجمن ها و چگونگی برگزاری جلسات دبیران، بررسی دریافت اختیارات از سازمان صمت و نحوه اجرای آن و نیز اعلام میزان همکاری انجمن های فعال و حاضر در هیئت مدیره مطرح شد و حاضرین نظرات خود را مطرح کردند.            

رئیس هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز بیان کرد: امروز تصمیمات خوبی گرفته شد که از جمله آن ها می توان به ساختار خانه صمت در زمینه توسعه، همدلی، همکاری و کمک گرفتن از اعضای انجمن ها اشاره کرد. در بخش شهرک های صنعتی نیز نظرات خوبی مطرح شد تا شاکله خانه صمت به سمت وسوی ارائه خدمت به صاحبان صنعت و کاهش مشکلات پیش روی آنان باشد.

رضایی در خصوص اهداف و برنامه های یک ساله خانه صنعت استان البرز و ارائه گزارش به اصحاب رسانه به صورت مدون اظهار کرد: ما در این مجموعه باید از همه توانمندی ها استفاده کنیم تا روزبه روز خدمات گسترده تری به همکاران خود در بخش صنعت ارائه دهیم. با جدیت پیگیر هستیم تا طبق اساسنامه بخشی از کارها از طریق دولت به بخش خصوصی واگذار شود. امیدواریم روزی خانه صنعت استان البرز یک‌ مجموعه پیشران و تسهیل کننده رفع موانع کاری همکاران در البرز باشد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=9142

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.