• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کرج خبر داد؛

راه اندازی ۳۰ خانه قرآن با محوریت امامان محله در مساجد کرج

  • کد خبر : 11858
  • 02 آذر 1401 - 12:26
راه اندازی ۳۰ خانه قرآن با محوریت امامان محله در مساجد کرج
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرج گفت: مقرر شده طی فرآیندی ۳۰ خانه قرآن با محوریت امامان محله در مساجد شهرستان کرج راه اندازی شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، عبدالحسین ناصری، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرج گفت: امامان محله از جمله اقشار تأثیرگذار فرهنگی مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی هستند که ظرفیت بسیار خوبی برای ترویج و توسعه فعالیت های قرآنی دارند اما تاکنون از آن به خوبی استفاده نشده است.

وی مطرح کرد: در جلسه ای که به منظور بررسی فعالیت های قرآنی شهرستان کرج با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، رئیس اداره امور قرآنی و رئیس و کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرج برگزار شد، مقرر شد طی فرآیندی ۳۰ خانه قرآن با محوریت امامان محله در مساجد شهرستان کرج راه اندازی شود.

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان کرج تصریح کرد: یکی از مشکلات بیشتر مؤسسات و خانه های قرآن تحت نظارت، در خصوص مکان فعالیت است که با توجه به هزینه های سنگین اجاره به ویژه در کلانشهرها، با راه اندازی خانه های قرآن با محوریت امامان محله در مساجد، این مراکز قرآنی تازه تاسیس مشکلی از این بابت نخواهند داشت.

گفتنی است بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، فرایند راه اندازی این خانه های قرآن در حال انجام است و به زودی با ایجاد این تشکل ها، ضمن انسجام و ساماندهی فعالیت های قرآنی، آموزشی و تبلیغی ترویجی در مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند با توسعه فعالیت‌های قرآنی و نظارت بر این فعالیت ها به رونق برنامه های قرآنی در سطح شهرستان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=11858

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.