• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

رزمایش جهاد امیدآفرینی در البرز اجرا می شود/ مردم ما لایق بهترین ها هستند

  • کد خبر : 7960
  • 01 خرداد 1401 - 13:03
رزمایش جهاد امیدآفرینی در البرز اجرا می شود/ مردم ما لایق بهترین ها هستند
فرمانده سپاه استان البرز در جمع اصحاب رسانه از برگزاری رزمایش جهاد امیدآفرینی به مدت 10 روز در مناطق کم برخوردار استان البرز خبر داد و گفت: مردم ما لایق بهترین ها هستند و باید مشکلات آن ها رفع شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام‌ حسن‌ مجتبی (ع) استان البرز امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع برگزاری رزمایش جهاد امید آفرینی همزمان با سالروز فتح خرمشهر و افتتاحیه جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز که در سالن جلسات ستاد فرماندهی سپاه استان برگزار شد، خبرنگاران را پیشگامان و افسران مقابله با جنگ نرم دشمن دانست که لبه سخت جنگ ترکیبی و نابرابر دشمن قرار گرفته اند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز عملیات غرورآفرین الی بیت المقدس و تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، پایداری و ایثار گفت: البرز به واسطه اینکه اخرین استانی است که در کشور شکل گرفته و یک رشد تصاعدی جمعیت را در سنوات گذشته داشته زیرساخت های آن، متناسب با رشد جمعیت این استان نبوده و بخش عمده ای از مشکلاتی که امروز شاهد آن ها هستیم مربوط به عدم تناسب زیرساخت ها با جمعیت استان است.

فرمانده سپاه استان البرز اظهار کرد: استان البرز بیش از سه میلیون نفر جمعیت دارد اما برخی زیرساخت ها در این استان رشد نکرده است، بنابراین با اقدامات عادی و روزمره نمی توان عقب ماندگی ها را جبران ‌کرد و راهی جز تلاش مضاعف و شبانه روزی مسئولین استانی و شهرستان های استان نیست. هر مسئولی که در این استان سمتی را بر عهده می گیرد راه سختی در پیش دارد زیرا علاوه بر فعالیت در جایگاه خود، با کار مضاعف نیز باید در مسیر رفع عقب ماند گی ها و مشکلات استان نیز گام بردارد.

سردار حیدرنیا تصریح کرد: استان البرز دارای ظرفیت های بالقوه ای است که بسیاری از آن ها باید شناسایی شوند و یقین داریم به شرط پای کار آمدن همه مسئولین، مشکلات حل خواهد شد. توانمندی ما به شرط هم افزایی به مراتب بزرگتر از مشکلات امروز استان البرز و شهرستان های آن است؛ بدین منظور سپاه استان البرز رزمایشی را تدارک دیده که بتوانیم نسبت به گره گشایی از برخی مشکلات مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین استان اقدام کنیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معطم انقلاب در بیانیه گام‌ دوم‌ انقلاب و استفاده ایشان از کلید واژه امیدآفرینی مطرح کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، همه باید پای کار زنده کردن امید در دل های مردم به خصوص در شرایط اقتصادی کنونی باشند، باید هر آنچه می توانیم در بین مردم ‌امیدآفرینی کنیم و امیدآفرینی و تلاش مسئولین در این زمینه باید در محلات‌ کم برخوردار و حاشیه نشین که دارای مشکلات بیشتری هستند، بیشتر باشد.

فرمانده سپاه استان البرز بیان کرد: با توجه به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند ولی نعمتان ‌اصلی این ‌انقلاب همین حاشیه نشینان هستند، وظیفه ما در برابر رفع مشکلات این عزیزان دوچندان‌ می شود که سپاه استان البرز، در این راستا رزمایش جهاد و امیدآفرینی را طراحی و برنامه ریزی کرده و جلسات متعددی با دستگاه های اجرایی در استان برگزار شده و هم افزایی های لازم نیز صورت گرفته است.

سردار حیدرنیا هدف از برگزاری این رزمایش را هم افزایی با مسئولین و دستگاه های مجری دانست و افزود: استفاده از طرفیت های استان و تصاعدی شدن خدمت رسانی ها هدف دیگر اجرای این رزمایش در راستای گره گشایی از مشکلاتی است که به ظاهر ناگشودنی هستند اما باید حل شوند. همزمان با سوم ‌خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر این رزمایش رأس ساعت ۱۱ صبح با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) آغاز می شود و به صورت همزمان با ۱۳ محله در نظر گرفته شده، ارتباط برقرار می شود و تا ۱۰ روز نیز ادامه خواهد داشت.

وی تقویت روحیه خدمت رسانی به همنوعان با الگوبرداری از همایش پیاده روی اربعین را یکی از اهداف اجرای این رزمایش دانست و عنوان کرد: در شهرستان کرج، محلات خط ۴ حصار، حصارک ‌پایین، آق تپه، زاغ تپه، مسکن مهر ماهدشت، مسکن مهر جعفرآباد و روستای آدران بخش آسارا، شهرک صدرا در اشتهارد، محلات پیک و اهری در فردیس، حاشیه گلسار در ساوجبلاغ، مسکن مهر نظرآباد، محله پرده سر در طالقان و محله‌ مهدی آباد در چهارباغ محلات مورد هدف اجرای این رزمایش هستند.

فرمانده سپاه استان البرز خاطرنشان کرد: نقش آفرینی نیروهای بسیج به عنوان کانون های ظرفیت خدمت رسانی به مردم و گره گشایی از مشکلات آن ها، تمرین‌ مطالبه گری صحیح جهت انعکاس مشکلات و کاستی های مردم و تلاش برای پیگیری و رفع آن‌ها، برقراری ارتباط میدانی مردم به عنوان صاحبان انقلاب با مجموعه های دولتی و حاکمیتی نیز از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش هستند.

سردار حیدرنیا همچنین الگوسازی سبک‌ مدیریت انقلابی در راه خدمت رسانی به مردم در استان البرز، تکمیل شناسنامه برآورد نظارت و نظام‌ محلات در حل مشکلات مردم، شناسایی ظرفیت های مردمی در محلات جهت خدمت به همنوع و تمرین شکل گیری شوراهای محلی و نقش آفرینی میدانی مدیران‌ محلی با محوریت مساجد را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و گفت: خدمات رسانی ها در سه حوزه امنیت اجتماعی، سامان اجتماعی و رشد اجتماعی هدف گذاری شده است.

وی اضافه کرد: در حوزه اجتماعی یکی از خواسته های به حق و مستمر مردم این مناطق و دیگر محلات استان، مطالبه گری در حوزه ایجاد امنیت پایدار در این‌ محلات است. میزان جرائم و تخلفات در این ‌مناطق بیش از منطقه های دیگر است، لذا مقرر شده با همکاری نهادها و دستگاه های مربوطه ظرف مدت ۱۰ روز، به صورت ویژه در مناطق یاد شده متمرکز شویم و در راستای رسیدن به اهداف رزمایش، با متخلفان، معتادان و اراذل و اوباش در هر سطحی برخورد جدی و قهری صورت خواهد گرفت.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: نظارت بر برخی اصناف که ارتباط مستقیمی با معیشت مردم دارند، با همکاری تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف استان البرز و نیز ایجاد پایگاه های بسیج و کلانتری ها و … برای جمع آوری برخی اتباع بیگانه غیرمجاز در دستور کار این رزمایش قرار دارند. به یاری خداوند پس از این ۱۰ روز شاهد تغییرات ملموسی در تامین امنیت در بین مردم خواهیم بود.

سردار حیدرنیا با اشاره به مهاجرپذیر بودن استان البرز توضیح داد: در حوزه سامان اجتماعی نیز تمام دستگاه های متولی و مربوطه جهت ارائه خدمات اجتماعی پای کار آمده اند تا در مناطق حاشیه نشینی که در سنوات گذشته به دلیل مهاجرت های بی رویه و عدم تناسب زیرساخت ها مشکلات عدیده ای به وجود آمده است، خدمات رسانی انجام شود زیرا مردم ما لایق بهترین ها هستند.

وی افزود: طرح روشنایی معابر، احداث پارک و باشگاه ورزشی، جمع آوری زباله گردها و ساماندهی متکدیان و کارتن خواب ها و مشکلاتی از این قبیل که توسط خود مردم و ما احصا شده نیز از جمله مواردی هستند که در اجرای این طرح در دستور کار قرار گرفته اند. اجرای طرح محرومیت زدایی نیز به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته که در این راستا اعزام گروه های جهادی پزشکی به مناطق کم برخوردار صورت می گیرد.

فرمانده سپاه استان البرز ادامه داد: حمایت مادی و معنوی از سالمندان و بیماران شناسایی شده، تحت پوشش بیمه سلامت قرار دادن مردم و ایجاد کارگاه های اشتغال ویژه زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست نیز از دیگر مواردی هستند که طی ۱۰ روز اجرای این رزمایش انجام می شوند. برخی موارد مانند بهسازی بافت های فرسوده نیز در کوتاه مدت به نتیجه نمی رسند و نیازمند کار و تلاش بلند مدت هستند که به یاری خدا صورت خواهد گرفت.

سردار حیدرنیا با تاکید بر ضرورت جمع آوری اوراقچی ها و ضایعاتی ها در برخی مناطق که به محل جرم خیز تبدیل شده اند، یادآور شد: در حوزه رشد اجتماعی نیز زیباسازی و نقاشی محلات، دیوار نویسی ها، برگزاری مسابقات فرهنگی و افزایش شور و نشاط در محلات، برگزاری برنامه آبروی محله و یادواره های شهدای محلات، برپایی نمایشگاه های فرهنگی، هنری و صنایع دستی از دیگر برنامه های مد نظر هستند.

وی افزود: تقویت بنیه آموزشی در افراد به خصوص جوانان و نوجوانان، اعزام افراد علاقه مند به اردوهای راهیان نور و هماهنگی جهت احداث مقبره شهدای گمنام با محوریت کار فرهنگی در محلات، تهیه جهیزیه برای زوج های محروم و ترویج ازدواج آسان در بین محلات و هماهنگی با برخی صنوف جهت ارائه برخی خدمات رایگان مانند تصویربرداری، اتاق عقد و … به این زوج ها نیز از دیگر برنامه های برنامه ریزی شده هستند.

سردار حیدرنیا اعلام کرد: هماهنگی با مراکز فنی و حرفه ای جهت ارائه آموزش به افراد علاقه مند، حضور تیم و خودروی سیار جهت اجرای برنامه ای فرهنگی در محلات مورد هدف، برپایی میز خدمت با محوریت مساجد و ارائه مشاوره فردی و گروهی نیز از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در این رزمایش هستند که در میزهای خدمت، همه مسئولین شهرستان ها موظف هستند در محل مورد نظر حضور پیدا کنند و پاسخگوی مردم باشند.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به حضور گروه های تئاتر و سرود و اکران فیلم در مناطق یاد شده اظهار کرد: با استفاده از همه ظرفیت های فرهنگی در این روزها شاهد اتفاقات مبارکی در استان البرز خواهیم بود زیرا تمامی دستگاه های استان پای کار آمده اند و در پایان رزمایش نیز کارنامه کاری و عملکرد هر اداره به همان اداره و مردم اعلام خواهد شد و در این راستا با هیچکس تعارف نداریم.

وی در پایان با اشاره به استقبال امام جمعه کرج از اجرای این طرح عنوان کرد: این یک آغاز خوب است، ما می خواهیم یک بار برای همیشه اعلام کنیم که در این استان ظرفیت های خوب و بالقوه ای داریم که با استفاده از آن ها می توان مشکلات مردم را تا حد زیادی برطرف کرد، یک بار دیگر با تمرکز در محلات کم برخوردار میان مردم حاضر می شویم و توان رزم خود را می سنجیم و می بینیم.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=7960

ثبت دیدگاه

  1. sustinex ciprofloxacino sirve para infeccion de vias urinarias Automatic Renewal Program Your subscription will continue without interruption for as long as you wish, unless you instruct us otherwise priligy walgreens

  2. cialis 10mg sale tadalafil liquid best ed drugs

  3. priligy united states IUI has not previously worked in the first 3 5 or so attempts

  4. duricef 250mg cheap order duricef 250mg for sale order propecia 1mg online cheap

  5. fluconazole 100mg cost order fluconazole 200mg generic buy ciprofloxacin cheap

  6. diflucan 200mg ca ciprofloxacin pills buy cipro without a prescription

  7. purchase estrace online order lamotrigine 200mg generic prazosin without prescription

  8. order metronidazole online order keflex 500mg generic keflex 500mg uk

  9. cheap vermox 100mg tadalafil 20mg drug tadalis pills

  10. order generic metronidazole buy cephalexin 125mg sale generic cephalexin 500mg

  11. vermox buy online tretinoin gel sale tadalafil cheap

  12. where can i buy clindamycin cost erythromycin 500mg medications for ed

  13. order avana 100mg pill oral tadalafil 20mg order diclofenac pills

  14. buy cleocin no prescription buy erythromycin pills order generic sildenafil

  15. cheap avana 200mg buy tadalafil 10mg pill purchase cambia online cheap

  16. order nolvadex 10mg generic rhinocort price order cefuroxime 500mg generic

  17. buy indomethacin online cheap buy lamisil 250mg pill order suprax online cheap

  18. order indocin for sale indomethacin 75mg ca order suprax without prescription

  19. tamoxifen 10mg ca tamoxifen where to buy ceftin 500mg pill

  20. amoxicillin 250mg canada purchase arimidex pill clarithromycin 500mg brand

  21. buy generic amoxicillin arimidex 1mg for sale order biaxin

  22. bimatoprost allergy nasal spray generic trazodone 100mg buy trazodone 50mg pills

  23. careprost order online buy methocarbamol generic cheap trazodone 50mg

  24. order clonidine 0.1 mg generic antivert 25mg sale spiriva 9 mcg tablet

  25. buy cheap generic clonidine brand antivert buy generic tiotropium

  26. order sildenafil generic sildenafil brand buy cheap sildalis

  27. purchase minomycin sale minocin 100mg uk pioglitazone sale

  28. purchase minocin sale buy hytrin generic actos cost

  29. order accutane 20mg isotretinoin without prescription buy zithromax 250mg

  30. buy isotretinoin 20mg for sale zithromax online buy order zithromax online

  31. leflunomide drug buy azulfidine online buy azulfidine paypal

  32. order leflunomide 20mg generic viagra professional buy azulfidine pills for sale

  33. azithromycin 500mg brand buy prednisolone 10mg generic neurontin pills

  34. azithromycin 500mg tablet purchase azithromycin online cheap buy gabapentin tablets

  35. order cialis 5mg pills cost tadalafil 40mg tadalafil price

  36. cialis 40mg oral order tadalafil 40mg sale cialis 40mg cheap

  37. buy lasix online cheap furosemide 100mg generic ventolin sale

  38. lasix oral ventolin generic order generic albuterol

  39. buy stromectol 6mg buy generic deltasone buy prednisone 10mg generic

  40. vardenafil usa plaquenil 400mg cheap buy plaquenil 400mg for sale

  41. buy levitra 20mg pills order vardenafil generic buy hydroxychloroquine 200mg online cheap

  42. levitra 10mg pill buy hydroxychloroquine 200mg pill cheap hydroxychloroquine 400mg

  43. levitra 20mg over the counter tizanidine 2mg oral buy hydroxychloroquine tablets

  44. purchase altace without prescription generic altace 5mg arcoxia oral

  45. order altace 5mg online cheap cost altace order arcoxia 120mg sale

  46. brand olmesartan buy generic olmesartan divalproex 250mg tablet

  47. benicar 10mg without prescription olmesartan where to buy depakote generic

  48. asacol 400mg generic buy avapro 300mg sale irbesartan 300mg pills

  49. buy mesalamine generic azelastine cost irbesartan 300mg tablet

  50. carvedilol over the counter buy generic cenforce generic chloroquine

  51. coreg usa how to buy carvedilol chloroquine over the counter

  52. order diamox 250 mg online cheap buy isosorbide 40mg online cheap imuran 25mg pill

  53. buy digoxin generic molnupiravir 200mg ca molnunat for sale online

  54. digoxin 250mg over the counter buy molnupiravir 200mg without prescription buy molnunat 200 mg online

  55. I pay a visit every day a few websites and blogs to
    read articles, except this website provides feature based content.

    Also visit my site : mp3 juice

  56. naproxen order online prevacid online order prevacid 15mg brand

  57. buy naprosyn no prescription buy naproxen no prescription order lansoprazole 15mg

  58. No matter if some one searches for his required thing, thus he/she desires\r\nto be available that in detail, thus that thing is maintained over here.\r\n\r\nFeel free to surf to my webpage : ytmp3

  59. order baricitinib 2mg online cheap metformin price atorvastatin oral

  60. order olumiant 2mg pills olumiant 4mg pill lipitor 10mg over the counter

  61. No matter if some one searches for his required thing, thus he/she desires\r\nto be available that in detail, thus that thing is maintained over here.\r\n\r\nFeel free to surf to my webpage : ytmp3

  62. order proventil online cost pyridium 200 mg buy generic pyridium for sale

  63. singulair where to buy dapsone 100mg for sale buy dapsone generic

  64. buy generic singulair for sale where can i buy symmetrel order avlosulfon 100 mg pills

  65. buy amlodipine 10mg without prescription omeprazole for sale online buy omeprazole 10mg online cheap

  66. order amlodipine 5mg generic order norvasc without prescription buy prilosec 20mg pills

  67. order adalat 30mg without prescription perindopril 4mg price fexofenadine 180mg ca

  68. buy nifedipine paypal perindopril canada buy fexofenadine 120mg online

  69. dapoxetine pill order xenical 120mg sale xenical 60mg drug

  70. metoprolol 100mg us lopressor 50mg us buy medrol 4mg online

  71. lopressor cost atenolol 100mg ca cost of medrol

  72. buy dapoxetine 30mg without prescription buy cytotec medication xenical 120mg drug

  73. diltiazem 180mg canada diltiazem uk buy allopurinol 300mg online

  74. order aristocort 4mg without prescription buy claritin 10mg pills claritin us

  75. order triamcinolone 4mg pill triamcinolone 4mg oral claritin oral

  76. purchase diltiazem online cheap order zyloprim 100mg zyloprim 300mg price

  77. buy rosuvastatin 10mg pill buy ezetimibe without a prescription buy domperidone online

  78. buy acillin sale metronidazole 200mg cheap where to buy flagyl without a prescription

  79. cheap ampicillin 500mg ciprofloxacin uk flagyl oral

  80. ۵ mg cialis generic india Monitor Closely 1 rucaparib will increase the level or effect of rolapitant by affecting hepatic intestinal enzyme CYP3A4 metabolism

  81. purchase tetracycline online buy lioresal tablets baclofen 25mg price

  82. tetracycline us flexeril 15mg over the counter buy generic lioresal online

  83. order bactrim 480mg cost cleocin buy cleocin cheap

  84. septra where to buy cleocin price order cleocin pill

  85. buy toradol 10mg generic buy inderal 10mg pills buy inderal 10mg generic

  86. ketorolac generic order inderal 20mg without prescription inderal without prescription

  87. order erythromycin online cheap order erythromycin 250mg online buy nolvadex 20mg generic

  88. erythromycin 250mg pills order tamoxifen 10mg for sale order nolvadex 20mg generic

  89. clopidogrel 75mg price generic coumadin 5mg buy medex no prescription

  90. buy clopidogrel 75mg online cheap buy warfarin 5mg generic buy generic medex for sale

  91. buy budesonide online cheap order generic rhinocort buy cheap careprost

  92. order budesonide online cheap bimatoprost for sale bimatoprost cheap

  93. buy metoclopramide without prescription reglan 20mg us brand nexium

  94. metoclopramide canada cozaar pill buy esomeprazole 40mg pill

  95. where to buy robaxin without a prescription trazodone drug buy sildenafil 50mg online cheap

  96. buy robaxin pill desyrel 100mg without prescription order sildenafil 100mg without prescription

  97. topiramate order online topamax 200mg brand order levaquin without prescription

  98. topiramate 100mg brand buy imitrex 50mg for sale brand levaquin 250mg

  99. buy sildenafil 50mg pills aurogra 100mg pills buy estrace 1mg online cheap

  100. buy dutasteride tablets buy mobic 15mg generic mobic 7.5mg tablet

  101. order sildenafil for sale order estrace 2mg online cheap estrace 2mg oral

  102. dutasteride for sale online buy avodart 0.5mg online buy generic mobic

  103. order generic celebrex order celebrex for sale buy cheap ondansetron

  104. order celecoxib 200mg for sale order tamsulosin sale buy zofran 4mg

  105. order lamictal 200mg online cheap vermox pills buy prazosin pills

  106. lamictal order online order lamotrigine 200mg buy minipress pills for sale

  107. медицинская справка spravki-kupit.ru

  108. buy spironolactone 100mg pill valtrex 500mg for sale order generic valacyclovir 1000mg

  109. order spironolactone 100mg online buy spironolactone paypal valacyclovir 500mg for sale

  110. Its like you read my mind! You seem to know so much approximately this, like you wrote the book in it or something. I feel that you simply could do with some % to force the message house a bit, however other than that, this is great blog. A great read. I’ll definitely be back. купить диплом механика

  111. purchase tretinoin for sale order generic tretinoin gel buy avana

  112. generic tretinoin buy tadalis 20mg for sale order avanafil 100mg pill

  113. order cialis 40mg buy generic ed pills best ed pill

  114. lamisil tablet terbinafine uk buy amoxicillin no prescription

  115. lamisil us buy generic suprax 200mg oral amoxicillin 250mg

  116. cialis 5mg ca buy cialis online cheap ed pills that work quickly

  117. Pretty! This was a really wonderful post. Thanks for providing this info. bezogoroda.ru

  118. I don’t know if it’s just me or if everyone else experiencing problems with your blog. It seems like some of the text within your posts are running off the screen. Can someone else please comment and let me know if this is happening to them too? This could be a problem with my web browser because I’ve had this happen before. Thanks гостиничные чеки спб

  119. buy anastrozole online clonidine 0.1mg us buy generic catapres

  120. order anastrozole 1mg online cheap buy biaxin 500mg for sale order clonidine 0.1 mg pill

  121. buy sulfasalazine online buy generic calan for sale calan 120mg tablet

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.