• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
0
سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج خبر داد؛

رصد شبانه روزی ساخت و سازهای منطقه ۵ شهرداری کرج

  • کد خبر : 11979
  • 08 آذر 1401 - 19:10
رصد شبانه روزی ساخت و سازهای منطقه ۵ شهرداری کرج
سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج از رصد شبانه روزی ساخت و سازهای این منطقه خبر داد و گفت: با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز، تغییر کاربری و دیوارکشی غیرقانونی به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حسین عطایی، سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج با بیان اینکه با هرگونه ساخت وساز غیرمجاز، تغییر کاربری و دیوارکشی غیرقانونی به شدت برخورد می‌شود، تاکید کرد: گشت‌های این اداره به صورت شبانه روزی تمام ساخت وسازهای منطقه را رصد کرده و با همکاری لازم با دستگاه‌های قضایی و انتظامی از اقدامات غیرمجاز جلوگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: در این راستا و طی یک ماه گذشته، ۳۰ مورد جمع آوری لوازم و ادوات ساخت وساز املاک دارای تخلفات ساختمانی، دو مورد تغییر کاربری غیرمجاز تجاری، دو مورد دیوارکشی غیرمجاز و هشت مورد بناهای غیرمجاز در سطح منطقه به طور کامل رفع اثر و از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری شده است.

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج توصیه کرد: شهروندان جهت احداث بنا، از شهرداری پروانه لازم را اخذ و به منظور دریافت عدم خلافی و پایان کار صرفا بر اساس پروانه ساختمانی احداث بنا را آغاز کنند و از احداث هر گونه بنای اضافه که متقاضیان را با شرایط دشواری روبرو می کند، خودداری کنند.

عطایی تاکید کرد: همشهریان همچنین قبل از انجام هرگونه معامله و خرید زمین و ساختمان ضمن مراجعه به شهرداری از نوع کاربری زمین و عدم تخلف ساختمان مورد نظر مطمئن شوند زیرا در اجرای قانون و مقررات شهرداری‌ها، ساختمان هایی که پرونده تخلف آنان به کمیسیون ماده صد ارجاع داده می‌شوند تا تعیین تکلیف آرا و تسویه حساب با شهرداری هیچ گونه خدمات و مجوزی جهت واگذاری انشعابات و یا نقل و انتقال و گواهی عدم تخلف دریافت نخواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=11979

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.