• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
7

روحیه شهادت طلبی نیروهای انتظامی مثال زدنی است

  • کد خبر : 9738
  • 06 مهر 1401 - 17:33
روحیه شهادت طلبی نیروهای انتظامی مثال زدنی است
استاندار البرز گفت: روحیه شهادت طلبی نیروهای انتظامی برای ایجاد آرامش در جامعه، مثال زدنی است و به مدیران و مسئولان اراده ای مضاعف برای خدمت به مردم می‌دهد.

 به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی استاندار البرز در دیدار با جمعی از فرماندهان انتظامی این استان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و جانفشانی‌های ماموران انتظامی، گفت: جای تاسف دارد که طی این چند روز فضای جامعه این چنین ملتهب شده و مردم از اغتشاش‌ها و افراد خاطی، ناراحت هستند.

وی ادامه داد: نیروهای وظیفه شناس و جان برکف فراجا در این ایام خواب و آرامش را بر خود حرام کرده اند تا نظم و امنیت در جامعه برقرار شود؛ تعدادی از این ماموران انتظامی نیز آسیب‌های جدی دیده اند، از این رو عیادت از این نیروهای ایثارگر را وظیفه خود می دانیم.

استاندار البرز اذعان کرد: روحیه خوب و شهادت طلبی نیروهای انتظامی برای ایجاد آرامش در جامعه، مثال زدنی است و به مدیران و مسئولان اراده ای مضاعف برای خدمت به مردم می‌دهد. همه ما از علاقه و ارادت و عشق این ماموران به مقام معظم رهبری، نظام، انقلاب و مردم، درس می‌گیریم.

تلاش پلیس برآورده کردن انتظارات امنیتی مردم است

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات نیروهای نظامی و انتظامی در برخورد قاطع با عاملان ناامنی و اغتشاش در البرز گفت: امید است که با ایثارگری و شهامت این نیروهای جان برکف، توقع و انتظار مردم در برقراری نظم و امنیت را برآورده کنیم.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی مردمی در روزهای گذشته و حمایت و قدردانی مردم از نیروی انتظامی بیان کرد: تعدادی از ماموران انتظامی در روزهای اخیر توسط دست نشانده های معاندین آسیب دیده اند، اما با روحیه قوی خود به سایرین انرژی مضاعفی می‌بخشند تا در راه دفاع از نظم و امنیت جامعه همچنان بکوشند.

فرمانده انتظامی استان البرز پلیس را خادم ملت دانست و عنوان کرد: نیروی انتظامی تا پای جان برای حفظ امنیت مردم در میدان حاضر است. لطف و محبت مردم و مسئولان روحیه ای تازه به ما بخشیده تا با تلاش مضاعف دغدغه های انتظامی و امنیتی مردم استان را پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=9738

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.