• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
4
فرمانده انتظامی ساوجبلاغ خبر داد؛

سارقان به عنف در دام پلیس ساوجبلاغ

  • کد خبر : 17606
  • 31 اردیبهشت 1402 - 21:30
سارقان به عنف در دام پلیس ساوجبلاغ
فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری سارقان به عنف با اعتراف به 11 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ خبر داد: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف در سطح این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد سارقان با پوشاندن چهره خود و با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک، افراد کم سن و سال را طعمه خود قرار داده و با تهدید آنان به وسیله سلاح سرد و ایراد ضرب و جرح، اقدام به سرقت اموال افراد کرده و بلافاصله از محل متواری می شوند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ بیان کرد: ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، موفق به شناسایی سارق مورد نظر شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم را در مخفیگاه خود در شهر گلسار دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی اظهار کرد: این سارق در تحقیقات اولیه به جرم خود و همدستی با سه نفر دیگر اعتراف کرد که با راهنمایی وی، همدستان او نیز طی عملیات های جداگانه در شهر چهارباغ دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه این اقدام ماموران، رضایتمندی و خرسندی شهروندان و مالباختگان را به همراه داشت، اضافه کرد: متهمان در بازجوئی های تکمیلی به ۱۱ فقره سرقت به عنف از شهروندان در سطح این شهرستان اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با تاکید بر اینکه همه حرکات و اقدامات مجرمانه مخلان نظم و امنیت در رصد و نظارت کامل ماموران انتظامی قرار دارد، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را سريعا با پلیس در میان بگذارند و پیشنهادات، انتقادات و تقدیر از عملکرد پلیس را از طریق شماره تلفن ۱۹۷ به ما اعلام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17606

ثبت دیدگاه

  1. Hi to all, how is everything, I think every one is getting more from this site, and your views are good designed for new users. Строительная чешуя

  2. Heya i’m for the primary time here. I came across this board and I find It truly useful & it helped me out a lot. I hope to provide something back and help others like you helped me. vammebel.ru

  3. купить справку в москве spravki-kupit.ru

  4. I for all time emailed this webpage post page to all my associates, because if like to read it then my links will too. купить диплом специалиста

  5. Your style is very unique compared to other people I have read stuff from. Many thanks for posting when you have the opportunity, Guess I will just bookmark this page. гостиничные чеки спб

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.