• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5
رئيس کمیته منابع انسانی شورای شهر کرج:

ساماندهی منابع انسانی مدیریت شهری کرج، از خواسته های شورای شهر است

  • کد خبر : 14724
  • 08 فروردین 1402 - 18:01
ساماندهی منابع انسانی مدیریت شهری کرج، از خواسته های شورای شهر است
رئيس کمیته منابع انسانی شورای اسلامی شهر کرج گفت: ساماندهی منابع انسانی مدیریت شهری کرج از خواسته های شورای اسلامی شهر است که امید آن می رود با استفاده از تخصص و تجارب نیروهای کارآمد در جهت دستیابی به اهداف مدیریت شهری اقدام و تلاش شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، فاطمه منعمی، رئيس کمیته منابع انسانی شورای اسلامی شهر کرج امروز در جلسه کمیته منابع انسانی شورای شهر گفت: نظارت صحیح بر عملکرد پرسنل و حمایت از نیروهای متعهد و متخصص که صادقانه در مسیر خدمت به شهر و شهروندان گام بر می دارند، امری ضروری و انکارناپذیر است.

وی با تاکید بر ضرورت اقدام مدیریت شهری نسبت به ایجاد انگیزه در کارکنان به منظور بهبود کارایی و خروجی عملکرد مطرح کرد: البته فراوانی نیروی انسانی در بدنه سازمان، عاملی در جهت عدم شناسایی و حمایت از نیروهای کاربلد نیست.

رئيس کمیته منابع انسانی شورای اسلامی شهر کرج، رضایتمندی ارباب رجوع، میزان کارکرد، حجم فعالیت، نوعیت و حساسیت شغلی را از جمله شاخص های مهم در سنجش عملکرد کارکنان و نحوه حمایت از آنان دانست و بر ضرورت تدوین شیوه نامه حمایت از کارکنان با شاخص های کاربردی در جهت ایجاد انگیزه بیشتر در  نیروهای فعال تاکید کرد.

منعمی در پایان خاطرنشان کرد: ساماندهی منابع انسانی مدیریت شهری کرج از خواسته های شورای اسلامی شهر است که امید آن می رود با استفاده از تخصص و تجارب نیروهای کارآمد در جهت دستیابی به اهداف مدیریت شهری اقدام و تلاش شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=14724

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.