• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز تاکید کرد؛

ضرورت نظارت و بازرسی مستمر از نانوایی ها در ماه رمضان/ با کم فروشان و متخلفین برخورد می شود

  • کد خبر : 14762
  • 09 فروردین 1402 - 12:45
ضرورت نظارت و بازرسی مستمر از نانوایی ها در ماه رمضان/ با کم فروشان و متخلفین برخورد می شود
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز بر ضرورت نظارت و بازرسی مستمر از نانوایی ها در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: ضروری است تدابیر نظارتی و توزیع عادلانه برای دسترسی مناسب مردم بیشتر شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سیف الله اسداللهی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: به منظور تنظیم بازار ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، غرفه‌هایی در اختیار تأمین کنندگان و توزیع کنندگانی که توانایی عرضه مستقیم کالاها به قیمت مناسب داشته باشند، قرار داده شده و اقلام اساسی در مکان های موردنظر به شهروندان عرضه می شود.

وی با بیان اینکه فرمانداران شهرستان های تابعه استان، وضعیت نانوایی های شهرستان و نحوه خدمات رسانی آن ها به شهروندان را بررسی می کنند، بر ضرورت نظارت و بازرسی مستمر از نانوایی ها در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: با توجه به نیاز مردم به نان تازه در زمان افطار و سحری، ضرورت دارد که تدابیر نظارتی و توزیع عادلانه برای دسترسی مناسب مردم بیشتر شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از افزایش نظارت بر تهیه و توزیع کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد و مطرح کرد: با بهره گیری از ظرفیت های ایجاد شده و گزارش سامانه نانینو، عملکرد نانوایی ها رصد می شود و برخورد جدی با کم فروشان و متخلفین در دستورکار تعزیرات حکومتی قرار دارد.

اسداللهی خاطرنشان کرد: کالاهای اساسی موردنیاز ماه مبارک رمضان در استان تامین است و هیچ کمبود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و در فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف و واحدهای صنفی به وفور توزیع شده است. در این ایام کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در بخش خوراکی در فروشگاه‌های منتخب عرضه شده است تا بستر رفاه و آرامش شهروندان فراهم شود.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=14762

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.