• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز عنوان کرد؛

فعالیت ۱۵۰ آشپزخانه‌ اطعام مهدوی در البرز در ماه رمضان

  • کد خبر : 14747
  • 09 فروردین 1402 - 12:16
فعالیت ۱۵۰ آشپزخانه‌ اطعام مهدوی در البرز در ماه رمضان
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از فعالیت ۱۵۰ آشپزخانه مرکزی جهت کمک به اطعام نیازمندان البرزی و توزیع ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، امید نجفی فرد، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از راه اندازی ۱۵۰ آشپزخانه در پویش اطعام مهدوی با همکاری مراکز نیکوکاری و خیران خبر داد و گفت: توزیع ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان البرزی تا پایان ماه مبارک رمضان هدف گذاری شده است.

وی طرح اطعام مهدوی را یکی از فعالیت های کمیته امداد امام خمینی (ره) در ماه رمضان دانست و مطرح کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته علاوه بر اجرای این طرح، جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین به صورت جدی پیگیری خواهد شد. همچنین توزیع ۱۷۵ هزار بسته معیشتی و ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار پرس افطاری ساده و اجرای طرح مفتاح الجنه، سایر برنامه‌های این نهاد در این ایام هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی اخیر، مددجویان و سایر محرومان بیش‌ازپیش نیازمند حمایت خیرین هستند، افزود: در طرح مذکور، از تمام ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اعم از خیرین، اصناف، مراکز نیکوکاری، هیئات های مذهبی، حسینیه‌ها، تکایا، نیروهای مقاومت بسیج بهره برداری می شود.

نجفی فرد، اتخاذ تمهیدات لازم برای استفاده از ظرفیت داوطلبانه بسیجیان و گروه‌های جهادی در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر اطعام مهدوی را از جمله اهداف و برنامه‌های کمیته امداد البرز در ماه رمضان دانست و گفت: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد و بیش از ۴۰۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد، تماس با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۸۳۶۲ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار در طرح اطعام مهدوی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=14747

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.