• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

لازمه ساماندهی فضای رسانه ایجاد یک نظام صنفی منسجم است

  • کد خبر : 6966
  • 08 آذر 1400 - 12:34
لازمه ساماندهی فضای رسانه ایجاد یک نظام صنفی منسجم است
سرپرست کانون بسیج رسانه شهرستان کرج با بیان اینکه رسانه ها از داشتن یک نظام صنفی منسجم محروم هستند، مطرح کرد: لازمه ساماندهی فضای رسانه و پیگیری مطالبات به حق فعالان این عرصه، ایجاد یک نظام صنفی منسجم، دارای برنامه و برخوردار از مدیران دغدغه مند و آشنا به رسانه است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مسعود ابراهیمی، سرپرست کانون بسیج رسانه شهرستان کرج در جلسه که به منظور بررسی نقش رسانه ها در جهت رفع مشکلات جامعه در سازمان بسیج رسانه استان البرز برگزار شد گفت: همگرایی و اتحاد رسانه ها در خصوص مصالح شهرستان کرج، توجه مدیران را نسبت به نقاط ضعف و قوت موجود جلب می كند.

 وی با تاکید بر تقویت این همگرایی و اتحاد رسانه ها، عنوان کرد: با توجه به اینکه دستگاه ها و رسانه های محلی با تعاملی سازنده می توانند بسیاری از نیازهای این شهرستان را شناسایی و رفع کنند، تشکیل هیئت های اندیشه ورز و کارگروه های تخصصی در دستور کار کانون بسیج رسانه کرج کار قرار گرفته است.

سرپرست کانون بسیج رسانه شهرستان کرج در ادامه با اشاره به ایجاد بستر هایی در جهت ارتقای بصیرت اجتماعی با رویکرد اسلامی، اظهار کرد: ارتقای سطح سواد رسانه ای اهالی شهرستان کرج نیز در دستور کار قرار گرفته و به زودی دوره های مختلفی در این زمینه برگزار خواهد شد.

ابراهیمی گفت: این روزها ترویج شایعه و بدبینی در دستور کار دشمنان نظام و انقلاب بوده و آن ها تلاش دارند با شایعه پراکنی در خصوص مسائل و موضوعات غیر واقعی و انعکاس معکوس واقعیت ها و دادن خوراک به رسانه های معاند اذهان مردمی را مشوش کنند.

وی تاکید کرد: مجهز شدن مردم به مباحث سواد رسانه و آشنایی با عملیات روانی دشمنان در جنگ نرم می تواند عامل مهمی در خنثی سازی اهداف آن ها باشد و اینجاست که به شعار هر شهروند یک خبرنگار جامه عمل می پوشانیم.

سرپرست کانون بسیج رسانه شهرستان کرج با بیان اینکه رسانه ها از داشتن یک نظام صنفی منسجم محروم هستند، عنوان کرد: لازمه ساماندهی فضای رسانه و پیگیری مطالبات به حق فعالان این عرصه، ایجاد یک نظام صنفی منسجم، دارای برنامه و برخوردار از مدیران دغدغه مند و آشنا به رسانه است.

ابراهیمی افزود: خبرنگاران در مورد همه مشکلات و مسائل جامعه و مردم می‌نویسند اما از انعکاس مطالبات و مسائل خود غافل هستند لذا لزوم چاره‌اندیشی در این خصوص نیز از دیگر مواردی است که باید به آن توجه ویژه شود.

وی با اشاره به ایجاد همگرایی میان رسانه های محلی کرج گفت: تلاش می کنیم جلسات هم اندیشی و تشکیل جبهه واحد رسانه ای نیروهای انقلابی را با همراهی مدیران رسانه در شهرستان به منظور بهره گیری از نظرات آن ها به عنوان شخصیت حقوقی و حقیقی تشكیل دهیم.

سرپرست کانون بسیج رسانه شهرستان کرج با بیان اینکه نشست های مذکور، زمینه تبادل نظر و توسعه این شهرستان را فراهم می كند اذعان کرد: بسیج رسانه ماهیتی انقلابی، فرهنگی و رسانه ای دارد و تمامی فعالیت های این قشر با هدف ترویج رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) و اجرایی کردن فرامین مقام معظم رهبری خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=6966

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.