• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ؛

مردم از دولت آقای رئیسی توقع ویژه ای دارند/ لزوم ورود جدی مسئولین به مشکلات تعاونی های مسکن

  • کد خبر : 9137
  • 25 مرداد 1401 - 17:59
مردم از دولت آقای رئیسی توقع ویژه ای دارند/ لزوم ورود جدی مسئولین به مشکلات تعاونی های مسکن
امام جمعه ساوجبلاغ گفت: طی سالیان گذشته به دلیل عدم نظارت های کافی و ناتوانی مدیران در اجرای تعهدات خود در قبال اعضای تعاونی های مسکن، شاهد مشکلات تأمین مسکن متقاضیان هستیم؛ انتظار ما این است که مسئولین به صورت جدی‌تر ورود کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حجت الاسلام و المسلمین روح الله مختاری، امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ در دیدار با عبدالله دارایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، ضمن تقدیر از تلاش‌های جهادی وی، به جریان انقلاب و انتظارات مردم از دولت آیت الله رئیسی در پاسخ به نیازهای جدی آن ها اشاره کرد و گفت: مردم از دولت سیزدهم انتظار ویژه ای دارند.

وی با بیان اینکه انتظار جریان انقلاب از دولت آیت الله رئیسی و کارگزاران آن، تغییر و تحول جدی وضعیت گذشته است به تلاش های شبانه روزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان جهت پیشبرد اهداف وزارتخانه نیز اشاره و بیان کرد: اقدامات این اداره کل که از طریق اخبار به گوش ما می رسد شایسته تقدیر است. 

امام جمعه ساوجبلاغ درباره مشکلات بسیاری از تعاونی‌های مسکن این شهرستان گفت: طی سالیان گذشته به دلیل عدم نظارت های کافی و ناتوانی مدیران در اجرای تعهدات خود در قبال اعضای تعاونی های مسکن، شاهد مشکلات تأمین مسکن متقاضیان هستیم. انتظار ما این است که مسئولین در خصوص حل و فصل این مشکلات به ویژه تعاونی های مسکن به صورت جدی‌تر ورود کنند.

عبدالله دارایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز نیز در این نشست با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته توسط این اداره کل مطرح کرد: رویکرد ما تقویت تعاونی‌ها، حل مشکلات مربوط به ساختار آنان و نیز توجه ویژه به مشاغل خانگی و تحکیم روابط کار و اشتغال میان کارجویان و کارفرمایان و واحدهای تولیدی و صنعتی بوده است.

وی در ادامه با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص فسادستیزی و مقابله با جریان نفوذ اضافه کرد: رویکرد بنده در مدیریت مجموعه بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، رویکردی تحول‌آفرین و استفاده از ظرفیت نیروهای جوان، پاک دست و دارای انگیزه بوده است و معتقدم در این مسیر نباید لحظه‌ای فرصت را از دست داد.

دارایی همچنین ضمن تشکر از حمایت های دلسوزانه امامان جمعه و استاندار البرز در بخش اشتغال خاطرنشان کرد: بر خلاف سایر استان های کشور در این استان، به دلیل وجود واحدهای فراوان تولیدی و صنعتی، نیاز بیشتری به نیروی کار وجود دارد اما توزیع اشتغال در سطح استان یکی از چالش هایی است که باید در جانمایی مراکز صنعتی مورد توجه و دقت کافی قرار گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=9137

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.