• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
سخنگوی بنیاد چهارم خرداد در استان البرز:

مقاومت، جهاد کبیر است/ ضرورت استقامت در برابر موشکی که اقتصاد کشور را نشانه گرفته است

  • کد خبر : 17815
  • 04 خرداد 1402 - 20:25
مقاومت، جهاد کبیر است/ ضرورت استقامت در برابر موشکی که اقتصاد کشور را نشانه گرفته است
سخنگوی بنیاد چهارم خرداد در استان البرز گفت: به تعبیر پیامبر اکرم (ص) دفاع رزمندگان از مرزها، جهاد اصغر بود و مقاومت انسان در مقابل ستمگران و مشکلات، جهاد کبیر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، محمدحسن برهانی فر، سخنگوی بنیاد چهارم خرداد در استان البرز عصر امروز در مراسم گرامیداشت چهارم خرداد، روز مقاومت و پایداری و روز دزفول که در سالن شهدای کانون شهید سبحانی کرج برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و روز مقاومت و پایداری گفت: در آیه ای از قرآن کریم آمده که ای پیامبر از کافران تبعیت نکن و به وسیله مقاومت، با آن ها مجاهده کن.

وی مقاومت را جهاد کبیر خواند و افزود: به تعبیر پیامبر اکرم (ص) دفاع رزمندگان از مرزها، جهاد اصغر بود و مقاومت انسان در مقابل ستمگران و مشکلات، جهاد کبیر است. مردم ما روزگاری در مقابل موشک های حرامیان و صدامیان ایستادند که شاید عمق این مقاومت و جهاد کبیر برای جامعه بیان نشده یا کم به آن اشاره شده است. این مردم علیرغم حملات پی در پی دشمن، در شهر ماندند و ضمن استقامت و مقاومت، از رزمندگان حمایت و دشمن را رسوا کردند.

سخنگوی بنیاد چهارم خرداد در استان البرز عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با روحیه مقاومت پا گرفت و به سمت جلو حرکت کرد و امروز هم اگر بناست این نظام قله های بلندتری را فتح کند که به کوری چشم دشمنان اسلام این اتفاق رقم خواهد خورد، نیازمند مقاومت هستیم. در آن دوران، با موشک به خانه ها حمله و مردم مقاومت می کردند و امروز با موشک به اقتصاد و معیشت ملت می زنند که در این زمینه نیز باید مقاومت صورت گیرد.

برهانی فر از تاسیس بنیاد چهارم خرداد در استان البرز خبر داد و مطرح کرد: اولین سالی است که این بنیاد به همت علاقه مندان به پایداری و مقاومت و مسئولین در البرز پا گرفته است که امید آن می رود این مجموعه بتواند گام های موثرتری را در راستای احیای ارزش های دفاع مقدس در استان البرز بردارد.

شایان ذکر است در این مراسم که به همت بنیاد چهارم خرداد و خوزستانی های مقیم کرج و با حمایت سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و همکاری حوزه هنری، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس البرز و دیگر نهادهای فرهنگی استان برگزار شد، از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17815

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.