• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز:

موثرترین جنبه انتقال خبر، تولید خبر مومنانه است

  • کد خبر : 13512
  • 10 بهمن 1401 - 18:06
موثرترین جنبه انتقال خبر، تولید خبر مومنانه است
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: امروز ما در جشنواره های رسانه ای به دنبال بهترین جنبه انتقال خبر به جامعه هستیم که موثرترین آن، تولید خبر مومنانه و گفتمان انقلابی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، سید محمدرضا موسوی زاده، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز که امروز با حضور مسئولان و اصحاب رسانه استان در سالن میلاد کرج برگزار شد، ضمن تبریک ایام ماه رجب و دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: ما در این جشنواره به دنبال یک حرکت پویا و متحرک بودیم.

وی ادامه داد: اساسا بسیج به عنوان یک جریان متحرک در عرصه های مختلف معنا می شود که هر جا و در هر شرایطی نیاز بود جان برکف وارد میدان شده و خدمت رسانی می کند. زمانی در مباحث عمرانی، درمانی، دفاع از حرم و حریم و مواردیی از این قبیل میدان داری می کنند و امنیت را به ارمغان می آورند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: در چله دوم انقلاب باید یک مفهوم را در بسیج رسانه تقویت و از مرزهای تعریف غرب در رسانه گذر کنیم. امروز ما در این برنامه ها به دنبال بهترین جنبه انتقال خبر به جامعه هستیم که موثرترین آن، تولید خبر مومنانه و گفتمان انقلابی است.

موسوی زاده مردم را ولی نعمتان این انقلاب و مسئولین را خادم مردم دانست و اظهار کرد: امروز رسانه ها باید رابط بین مردم و مسئولین باشند و نقاط ضعف و مشکلات جامعه را به گوش مسئولان برسانند و در راستای حل آن ها بکوشند. این گفتمان انقلاب است که ما در بسیج رسانه به سمت آن در حال حرکت هستیم.

وی بیان کرد: تولید خبر مومنانه دغدغه رهبر معظم انقلاب است که باید سرلوحه کارهای همه ما به خصوص اصحاب رسانه قرار گیرد. تلاش می کنیم درست حرکت کرده و تقوا پیشه کنیم و محکم نیز صحبت کنیم تا امید در دل مردم زنده شود، این موارد رمز عبور از فتنه دشمن هستند و باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز اضافه کرد: باید در تمام امور رضایت خداوند مد نظر قرار گیرد و کاری که رضایت باری تعالی در آن باشد به سرانجام مثبت می رسد. با توجه به اهمیت امتداد جبهه واحد رسانه ای نیروهای انقلابی معتقدیم اگر در مسیر درست حرکت کنیم پیروز می شویم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=13512

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.