• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
طی سه‌ ماهه اول سال جاری صورت گرفت؛

کمک ۳۴۰ میلیارد تومانی بیش از ۳۹۰ مرکز نیکوکاری به محرومان البرزی

  • کد خبر : 8094
  • 31 خرداد 1401 - 11:35
کمک ۳۴۰ میلیارد تومانی بیش از ۳۹۰ مرکز نیکوکاری به محرومان البرزی
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: 392 مرکز نیکوکاری 340 میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد این استان و سایر نیازمندان خدمت ارائه کردند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، رضا لشینی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری پایگاه‌های مردمی توسعه خیر و احسان در سطح استان هستند، گفت: مراکز نیکوکاری استان البرز ضمن برقراری ارتباط با خیران و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های محلی به مددجویان کمیته امداد و سایر نیازمندان در زمینه‌های معیشتی خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه توسعه ابعاد اجتماعی و مردمی از جمله اهداف اصلی این نهاد است، افزود: ۳۹۲ مرکز نیکوکاری ۳۴۰ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز و سایر نیازمندان خدمت ارائه کردند. ارائه خدمات متنوع اجتماعی به محرومان، متناسب با نوع فعالیت هر مرکز نیکوکاری و نیز ارائه خدمات معیشتی در زمینه‌های مسکن، جهیزیه، درمان، اشتغال و اعطای سبد کالا به مددجویان و نیازمندان با استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران مجموعه‌ای از فعالیت‌های خیر و احسان در این مراکز را تشکیل می‌دهد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز مطرح کرد: از تمام خیرین دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره)، ۳۹۲ مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت، نیازمندان را یاری کنند

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=8094

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.