• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
18

آئین تجلیل از بازنشستگان مدیریت درمان تامین اجتماعی البرز برگزار شد

  • کد خبر : 19541
  • 14 تیر 1402 - 17:20
آئین تجلیل از بازنشستگان مدیریت درمان تامین اجتماعی البرز برگزار شد
همزمان با دهه امامت و ولایت و در سالروز میلاد فرخنده حضرت امام هادی (ع)، آئین تجلیل از بازنشستگان یک سال گذشته مراکز درمانی تحت پوشش مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز برگزار شد.

به گزارش دیده بان البرز، همزمان با دهه امامت و ولایت و در سالروز میلاد فرخنده حضرت امام هادی (ع)، آئین تجلیل از بازنشستگان یک سال گذشته مراکز درمانی تحت پوشش مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز با حضور بازنشستگان و خانواده های آن ها و مدیران و مسئولین مدیریت درمان تامین اجتماعی استان برگزار شد.

دکتر داریوش طاهرخانی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز در این مراسم ضمن تبریک اعیاد گفت: بازنشستگی فقط یک فرآیند اداری است و موجب نمی شود همکارانی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند از خانوده بزرگ سازمان تامین اجتماعی فاصله بگیرند، بلکه هم خودشان و هم خانواده های آن ها را همچنان از این خانواده بزرگ می دانیم.

وی مطرح کرد: بسیار مایه غرور و مباهات است که شما عزیزان در کمال صداقت و درستکاری، بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت به بیمه شدگان و مردم و در جهت تحقق اهداف عالیه سازمان پرافتخار تامین اجتماعی گذراندید و با تلاش و کوشش در کنار سایر همسنگران، هم اینک با کوله باری از تجربه، سنگر را به دیگران می سپارید.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز بیان کرد: ما قدردان زحمات، تلاش ها و خدمات همه همکاران بازنشسته هستیم و تقاضا داریم با ارتباط مستمر با همکاران و مجموعه، تجربیات گهربار خود را در اختیار آن ها قرار دهند و در پایان از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و بهروزی برای تمامی عزیزان و خانوده های آن ها دارم.

در این برنامه ۸۰ نفر از بازنشستگان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز که از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند، مورد تجلیل قرار گرفتند و در طول مراسم نیز با حضور هنرمندان، برنامه های مختلف و مفرح ویژه گرامیداشت ایام امامت و ولایت و ولادت امام هادی (ع) به اجرا درآمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=19541

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.