• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
5
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کمالشهر:

آئین تجلیل از ورزشکاران و نام آوران امسال متفاوت تر برگزار می شود

  • کد خبر : 29334
  • 11 تیر 1403 - 10:44
آئین تجلیل از ورزشکاران و نام آوران امسال متفاوت تر برگزار می شود
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کمالشهر گفت: آئین تجلیل از قهرمانان ورزشی و نام آوران کمالشهر به زودی متفاوت تر از هر سال برگزار و از قهرمانان، مدال آوران و پیشکسوتان تجلیل می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مسعود جعفری، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کمالشهر در جلسه این کمیسیون گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده آئین تجلیل از قهرمانان ورزشی و نام آوران کمالشهر به زودی متفاوت تر از هر سال برگزار و از قهرمانان، مدال آوران و پیشکسوتان تجلیل می شود.

وی با تاکید بر لزوم حضور پرشور شهروندان پای صندوق های رای در مرحله دوم انتخاب ریاست جمهوری مطرح کرد: ملت شریف ایران اسلامی در بحرانی ترین ایام سیاسی و اقتصادی، همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و هستند و این موضوع بارها و بارها همچون خاری آزاردهنده در چشم جهانیان نمود یافته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کمالشهر بیان کرد: با هدف ایجاد فضای بانشاط پای صندوق های رای، طرح حضور تعدادی از ورزشکاران رای اولی به عنوان مصداق عینی حضور نوجوانان در عرصه های سیاسی را در برنامه ها داریم که مورد استقبال آنها نیز واقع شده است.

جعفری اذعان کرد: ارج نهادن به سنت ها و ارزش های دینی و اشاعه آن در جامعه یکی از مهمترین وظایف متصدیان فرهنگی شهر است، از این رو در آستانه فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، درصدد برآمدیم تا با برگزاری آیین تشت گذاری در این موج عظیم فرهنگی سهیم باشیم.

به گفته وی، یکی دیگر از برنامه های فرهنگی ویژه ماه محرم، برگزاری آئین تجلیل از پیرغلامان و مداحان کمالشهر است که امیدواریم بدینوسیله بتوانیم گوشه ای از زحمات آنها را ارج نهیم. این کمیسیون همواره با ارائه طرح های فرهنگی جامع و تاثیرگذار سعی در غنی سازی و ارتقای امور فرهنگی ورزشی شهر دارد و در این راستا از صاحبان ایده و اندیشه استقبال می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29334

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.