• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
1
رئیس آتش نشانی ماهدشت خبر داد؛

حریق در پارکینگ ساختمان مسکونی در ماهدشت/ دو دستگاه خودرو در آتش سوخت

  • کد خبر : 31809
  • 29 شهریور 1403 - 10:45
حریق در پارکینگ ساختمان مسکونی در ماهدشت/ دو دستگاه خودرو در آتش سوخت
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ماهدشت از وقوع حریق در پارکینگ یک ساختمان 4 طبقه در این منطقه خبر داد و گفت: : در این آتش سوزی دو دستگاه خودرو طعمه حریق شدند اما تلفات جانی نداشت.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، پیام گروسی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ماهدشت خبر داد: ساعت ۰۵:۲۶ دقیقه حادثه آتش سوزی در شهرک ونیز ماهدشت به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و در مدت زمان سه دقیقه ماموران ایستگاه (۱) آتش نشانی با امکانات لازم به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که پارکینگ یک ساختمان چهار طبقه مسکونی که هشت خودرو در آن وجود داشت، طعمه حریق شده و آتش به دو دستگاه خودرو سرایت کرده بود.

وی با بیان اینکه آتش در حال سرایت به ۶ خودرو دیگر نیز بود، ادامه داد: آتش نشانان بی درنگ وارد عملیات شدند و از سرایت آتش به سایر خودروها و طبقات مسکونی جلوگیری کردند؛ این در حالی بود که دود بسیار غلیظی ساختمان را فرا گرفته بود و بعضی از ساکنان تقاضای کمک داشتند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ماهدشت بیان کرد: هنگام خاموش کردن آتش، از ساکنان خواستیم که تا زمان خاموش شدن آتش در منازل خود بمانند و همین اقدام نیروها و همکاری خوب ساکنان موجب شد این حادثه بدون مصدومیت و تلفات جانی مدیریت شود.

گروسی خاطرنشان کرد: نکته مهم در این حادثه این بود که آتش سوزی در ساختمانی چهار طبقه رخ داد در حالیکه فاقد درِ دودبند در پارکینگ، سیستم اعلام و اطفای حریق و نیز پل دسترسی آسان به محل حادثه بود لذا طی فرایند این آتش سوزی چندین نفر از شهروندان در طبقات محبوس شده بودند که با انجام عملیات اطفاء و نجات، رهایی یافتند. علت بروز حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=31809

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.