• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
7
جانشین سپاه استان البرز:

آثار صدور انقلاب اسلامی، امروز در جبهه مقاومت مشهود است

  • کد خبر : 22272
  • 28 شهریور 1402 - 16:58
آثار صدور انقلاب اسلامی، امروز در جبهه مقاومت مشهود است
جانشین سپاه استان البرز با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت و حزب الله در جنگ های متفاوت گفت: آثار و برکات صادر کردن انقلاب اسلامی به بیرون از مرزها را امروز به صورت ملموس در جبهه مقاومت مشاهده می کنیم.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز‍، سردار مجتبی کرمی، جانشین سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات ستاد فرماندهی سپاه استان برگزار شد، ضمن تبریک ماه ربیع الاول و اعیاد آن و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: الحق که ملت ایران طی این ۴۳ سال خوش درخشیدند.

وی اصحاب رسانه را جزو تاثیرگذارترین افراد جامعه دانست و خطاب به آن ها بیان کرد: شما در همه بحران ها و در شرایطی که آسیب های دشمن برای هر یک از ما می تواند آثار بدی به همراه داشته باشد، به عنوان دیده بانان جامعه به وظایف خود عمل کردید، حتی اگر در این زمینه شاهد ناملایمات و کم لطفی هایی هستید.

جانشین سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با تاکید بر اینکه خدمت به این مردم بالاترین توفیق برای هر یک از ماست، ادامه داد: ملتی که بخواهد افتخارات خود را بداند و به نسل های آینده انتقال دهد، قطعا باید تاریخ را مطالعه کند و آن را فراموش نکند.

سردار کرمی اذعان کرد: هنوز دو سال از پیروزی انقلاب اسلامی نگذشته بود که دشمنان این نظام و انقلاب با انواع و اقسام توطئه ها، جنگ ها و اقدامات براندازانه سعی در براندازی این انقلاب و نظام نوپا داشتند اما به لطف خداوند و با همت و هوشیاری مردم نتوانستند به اهداف خود برسند و استکبار شرق و غرب در یک نقطه متحد و شدند و جنگ تحمیلی را به راه انداختند.

وی با اشاره به عدم آمادگی دفاعی ایران و بدترین شرایط موجود برای کشور در آن زمان اظهار کرد: دشمن تا بن دندان مسلح با ۱۵ لشکر از شمالی ترین نقطه کشور در آذربایجان تا جنوبی ترین نقطه این کشور در دهانه خلیج فارس، با بهره گیری از تمام ادوات و امکانات و پشتیبانی جبهه های غربی، عربی و بلوک شرق به میدان آمد.

جانشین سپاه استان البرز خاطرنشان کرد: با وجود همه شرایط مذکور، اما به لطف خدا و تدابیر امام خمینی (ره) و همت مردم حتی یک وجب از خاک این کشور به دست دشمن نیفتاد. حضرت علی (ع) می فرمایند که ارزش انسان به اندازه همت اوست و مردم ایران با همت والایی که داشتند و با روحیه ایثار و از خودگذشتگی از بالاترین سرمایه یعنی جان شیرین خود گذشتند و به میدان آمدند.

سردار کرمی افزود: جمهوری اسلامی ایران با داشتن جوانان، غیورمردان و شیرزنان به عنوان یک اسطوره توانست پس از ۲۰۰ سال در مقابل تمام دنیا بایستد و مقاومت کند و نه تنها یک وجب از خاک خود را از دست نداد بلکه موفق شد انقلاب خود را نیز به بیرون از مرزها صادر کند و این وعده خداوند است که هر جا توان خود را به میدان آورید نصرت با شماست.

وی با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت و حزب الله در جنگ های متفاوت و با بیان اینکه آثار و برکات صادر کردن انقلاب به بیرون از مرزها را امروز به صورت ملموس در جبهه مقاومت مشاهده می کنیم، اضافه کرد: روحیه خودباوری که در نهضت های آزادی بخش ایجاد شد، اعتماد به نفس را در آنان تقویت کرد.

جانشین سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به کلام حضرت علی (ع) که فرمودند دو نعمت امنیت و سلامت هستند که وقتی از آن ها برخوردار باشید قدر آن ها را نمی دانید، گفت: دنیای استکبار به دنبال این است که با سوءاستفاده از منابع و منافع خود، کشور را ناامن کند اما ما با تقویت روحیه خودباوری توانسته ایم دشمن را ناامید کنیم.

سردار کرمی تاکید کرد: دشمن با دروغ پردازی و شایعه پراکنی در فضای مجازی سعی در ناامن جلوه دادن کشور دارد اما موفق نمی شود. آن ها به دنبال این هستند که همان بلاهایی را که بر سر افغانستان، سوریه و عراق آوردند، بر سر ملت و کشور ایران نیز بیاورند اما نمی توانند. شما نیز با قدم و قلم خود گام های مهمی در مسیر بصیرت افزایی بر می دارید و خواهش ما این است که در همین مسیر بمانید.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=22272

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.