• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
0
شهردار فردیس مطرح کرد؛

آغاز عملیات اجرایی تکمیل مجتمع فرهنگی مذهبی امام خمینی (ره) فردیس

  • کد خبر : 33402
  • 28 مهر 1403 - 18:57
آغاز عملیات اجرایی تکمیل مجتمع فرهنگی مذهبی امام خمینی (ره) فردیس
شهردار فردیس گفت: عملیات اجرایی تکمیل مجتمع فرهنگی مذهبی امام خمینی(ره) با تخصیص اعتبار توسط شورای اسلامی شهر فردیس آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمدرضا احمدی نژاد، شهردار فردیس در آئین آغاز به کار مجدد عملیات عمرانی مجتمع فرهنگی مذهبی امام خمینی (ره) شهرستان فردیس که امروز در محل مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: نگرش شورای اسلامی شهر و شهرداری فردیس در سال سوم این دوره از شورا توسعه سرانه های فرهنگی است.

وی ادامه داد: در این راستا تکمیل مجتمع فرهنگی مذهبی امام خمینی (ره) فردیس در دستور کار مدیریت شهری این شهرستان قرار گرفت و ساخت دو سالن ورزشی، فرهنگسرا، دو قرائت خانه، زمین‌های فوتبال، تنیس و … انجام شده و اکنون فاز ‌اول عملیات اجرایی این مجتمع فرهنگی که بخشی از آن شبستان مصلی خواهد بود، در اسرع وقت آغاز می شود.

شهردار فردیس با بیان اینکه در فاز اول صحن شبستان این مصلی با اعتباری بالغ بر ۳۴۵ میلیارد ریال طی ۹ ماه تکمیل می شود، گفت: با توجه به شرایط فصلی آب و هوا و احتمال بروز تغییرات جوی که موجب تأخیر در اجرای پروژه خواهد شد، بنا داریم این امر در اسرع وقت اجرا شود و زودتر از موعد به بهره برداری برسد و سپس فازهای بعدی تکمیل و تحویل شهروندان شود.

گفتنی است این پروژه که در سال ۹۲ در زمینی به مساحت دو هکتار کلنگ زنی شد، عملیات اجرایی آن بیش از پنج سال است که متوقف شده و اکنون با پیگیری امام جمعه فردیس، توسط شهرداری این شهرستان تکمیل می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=33402

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.