• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
8

آماده باش آتش نشانی کرج برای تامین ایمنی راهپیمایی جاماندگان اربعین

  • کد خبر : 30531
  • 03 شهریور 1403 - 14:30
آماده باش آتش نشانی کرج برای تامین ایمنی راهپیمایی جاماندگان اربعین
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرج از اتخاذ تمهیدات آتش‌نشانی برای تامین ایمنی مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین در این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمد یساولی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرج در خصوص تمهیدات سازمان آتش‌نشانی برای تأمین ایمنی مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین گفت: علاوه بر آماده‌باش ۳۲ ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر، ۲۴ نفر آتش‌نشان به همراه هشت دستگاه خودروی عملیاتی در هشت نقطه از مسیر مشخص شده، مستقر می‌شوند.

وی افزود: آنها تا پایان مراسم و عادی شدن رفت و آمد حضور دارند و وضعیت ایمنی محدوده تحت پوشش خود را کنترل می کنند. همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین (ع) و مراسم بزرگ پیاده‌روی در مسیرهای نجف و کربلا، راهپیمایی مردم کرج نیز با عنوان جاماندگان اربعین از امام‌زاده حسن(ع) به سمت امام زاده محمد (ع) انجام می‌شود و شرکت‌کنندگان از صبح روز یکشنبه ۴ شهریور در این مسیر، به پیاده‌روی و عزاداری می‌پردازند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرج بیان کرد: از مردم تقاضا دارم همکاری لازم را با آتش نشانان داشته باشند و اگر اتفاقی رخ داد خونسردی خود را حفظ کنند و از محل حادثه فاصله بگیرند و سریعا حادثه را به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی یا اکیپ‌های مستقر در مسیر راهپیمایی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=30531

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.