به گزارش دیده بان البرز، مریم یوسفزاده، مسئول مجتمعهای خدماتی، رفاهی ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان البرز با اشاره به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و افزایش جمعیت مشتاق به زیارت حضرت اباعبدلله حسین (ع) بر ضرورت خدمترسانی بیشتر مجتمعهای خدماتی- رفاهی بین راهی استان تاکید کرد و گفت: ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدماتدهی به زائران حسینی است.
وی ادامه داد: برای تحقق این هدف طی بازدیدهای مستمر نظافت داخل نمازخانهها و تجهیز آنها به لوازم مورد نیاز و باز بودن مستمر آنها در تمام ساعات شبانهروز، نظافت مستمر بر سرویسهای بهداشتی، وضعیت رستوران، آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمعها مورد اجرا و بررسی قرار میگیرد.
مسئول مجتمعهای خدماتی، رفاهی ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان البرز عنوان کرد: همچنین با توجه به افزایش میزان ترددهای جادهای در ایام اربعین و ضرورت ایجاد امکانات و تسهیلات لازم، مجتمعهای خدماتی رفاهی موظف به توجیه نیروهای خدماتی و سایر کارکنان شاغل در واحدهای خدماتی مجموعه خود مبنی بر ارائه خدمات شایسته به زائران در راستای تکریم زوار شدهاند.
یوسف زاده بیان کرد: کارشناسان این ادارهکل در چهار ماهه نخست سال جاری ۲۴۸ بازدید از مجتمعهای خدماتی رفاهی بین راهی استان البرز داشتهاند که با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین برای نظارت بیشتر بر عملکرد این مراکز تعداد بازدیدها افزایش مییابد.
وی با تاکید بر اینکه در این بازدیدها با موارد تخلف برخورد خواهد شد، خاطرنشان کرد: در کنار این بازدیدها، مسافران و رانندگان نیز میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع های خدماتی رفاهی موارد را از طریق سامانههای پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ اعلام کنند.
انتهای پیام/