• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
3
فرماندار کرج:

آیت الله رئیسی تابوی اسرائیل را شکست/ مدیران دستگاه ها روابط عمومی را باور کنند

  • کد خبر : 28936
  • 23 خرداد 1403 - 13:33
آیت الله رئیسی تابوی اسرائیل را شکست/ مدیران دستگاه ها روابط عمومی را باور کنند
فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: جنس خدمت شهید رئیسی، حاج قاسمی بود و تابوی اسرائیل را شکست و به همه دنیا ثابت کرد که اسرائیل طبل توخالی بیش نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، یحیی رمضانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج پیش از ظهر چهارشنبه در همایش نقش روابط عمومی ها در مشارکت حداکثری که در سالن اجتماعات شرکت پخش فرآورده های نفتی استان البرز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور گفت: مقدرات الهی به گونه ای رقم خورد که آیت الله رئیسی حدود یک هزار روز در کشور خدمت و فعالیت کند.

وی افزود: علیرغم طول مدت کوتاه فعالیت دولت سیزدهم، برکات زیادی از خدمات دولت باقی ماند و در واقع بنای یک خدمت ماندگار را در کشور ایجاد کرد. او یک هزار روز همراه و یار مردم بود اما آزرده خاطر نشد و از ناملایماتی ها گلایه نکرد. رهبر معظم انقلاب، بعد از شهادت حاج قاسم به عده ای دلخوش بودند که یکی از آنها آقای رئیسی بود، او صادقانه وارد دولت شد و صادقانه و مظلومانه عروج کرد.

فرماندار ویژه شهرستان کرج بیان کرد: آقای رئیسی برای مردم شو و نمایش بازی نکرد بلکه نقش آفرینی کرد، امیدآفرین بود. ‌جنس دولت وی کاملا مردم سالاری دینی و او واقعا رئیس و مهم ترین ماموریت دولت آقای رئیسی کارآمدی آن بود. شهید رئیسی خستگی را خسته و ثابت کرد که می شود بیخوابی کشید. دولت آقای رئیسی در پایتخت نبود بلکه پای درد دل مردم بود.

رمضانی افزود: آقای رئیسی سیاستمدار بود و سیاست باز نبود، او شهید و شاهد و نهایت معرفت در رفتار وی نمایان بود. به همین دلیل در مراسم‌ تشییع شهدای خدمت، شاهد حضور جمعیت ‌میلیونی بودیم، سازمان ملل برای شهید جمهور ما مراسم عزا برپا کرد و ۶۰ کشور جهان ‌پرچم های خود را به حالت نیمه برافراشته درآوردند. شهید رئیسی با اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب، تاثیرگذار بود و دنیا را تکان داد.

فرماندار ویژه شهرستان کرج با بیان اینکه جنس خدمت شهید رئیسی، حاج قاسمی بود و تابوی اسرائیل را شکست و به همه دنیا ثابت کرد که اسرائیل طبل توخالی بیش نیست، گفت: او برای همیشه گزینه جنگ را از روی میزها برداشت و دنیا را آچمز و وقت خود را صرف عملکرد و بیان ضعف های دولت های قبل که زمان خود را صرف چرندیات کرده بودند، نکرد، او معتقد بود باید به مردم خدمت کرد و صادقانه پای کار بود.

وی اذعان کرد: یکی از دغدغه های شهید رئیسی این بود که روزی خادم امام رضا (ع) باشد و در این ‌میان تاج پادشاهی خدمت را از امام رئوف گرفت. وی امروز آمریکا و فردا بشاگرد، امروز مسکو و فردا کرج بود. با نگاهی به کارآمدی دولت سیزدهم، تورم و نرخ اشتغال در کشور متوجه خدمات ارزنده شهید رئیسی می شویم. البته دغدغه های همه ما در بحث اقتصاد وجود دارد.

رمضانی افزود: اما فراموش نکنیم در ابتدای دولت سیزدهم شرایط اقتصادی خوبی نداشتیم اما با وجود همه مشکلات، آقای رئیسی لحظه ای کار نمی کرد و معتقد بود کار باید زیربنایی باشد حتی اگر ۱۰ سال دیگر نتیجه آن مشخص شود. عملیات وعده صادق، دنیا را تکان داد و ظرفیت های ایران را به جهان ثابت کرد. ما طالب جنگ نیستیم ‌اما باید قدرت نمایی لازم را داشته باشیم.

فرماندار ویژه شهرستان کرج در ادامه خاطرنشان کرد: افزایش نرخ اشتغال در کشور، رتبه بندی معلمان، تحویل یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکن ‌مهر، افزایش تخت های بیمارستانی در البرز، افتتاح مترو و افزایش مبلغ یارانه از ۴۵ هزار تومان به ۴۵۰ هزار تومان، افتتاح ۱۸۷ واحد صنعتی و بسیاری موارد دیگر از جمله اقدامات مهم دولت سیزدهم در طول دوران کوتاه خدمتش بود.

وی با اشاره به برخورداری ۱۲ میلیون نفر از بیمه رایگان سلامت بیان کرد: دولت آقای رئیسی بسیار کارآمد بود و دولت بعد هم باید روی همین ریل حرکت کند و رهبر معظم‌ انقلاب را آزرده خاطر و از ایشان هزینه نکند که تحقق این‌ امر مستلزم ایفای نقش روابط عمومی ها در اطلاع رسانی هاست. مدیران روابط عمومی نباید مدیر انفعالی باشند، باید استراتژیک باشند و اخباری مبتنی بر صحت تولید و ارتباط منطقی غیرسازمانی ایجاد کنید.

رمضانی همچنین با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه ها باید روابط عمومی ها را باور داشته باشند، خطاب به مدیران روابط عمومی آنها را عوامل ارتقای بهره وری دستگاه ها و سازمان ها دانست و اظهار کرد: شما می توانید در این زمینه بسیار تاثیرگذار باشید و باید تلاش کنید اخلاق حفظ شود زیرا امنیت هر مجموعه بستگی به اخلاق و آرامش و نیز قدرت روابط عمومی آن بستگی دارد.

فرماندار ویژه شهرستان کرج از ارزیابی عملکرد و ارتباطات دستگاه ها در سال گذشته خبر داد و گفت: سه رنکینگ خوب، متوسط و ضعیف در ۲۸ شاخص در نظر گرفته و ارزیابی ها انجام شد. خوب ها تشویق شدند، متوسط ها کارت زرد دریافت کردند و مقرر شد مدیران ضعیف نیز از چرخه کار کنار بروند زیرا ما معتقدیم روابط عمومی پیشانی سازمان است که مدیر مجموعه باید آن را باور کند و به آن بها بدهد.

وی تصریح کرد: دشمنان و نشخوارکنندگان داخلی از رگ ‌گردن به شما نزدیکترند، در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، دشمنان گفته بودند مردم چهار استان ایران از جمله البرز بین چهار تا هشت درصد مشارکت خواهند داشت اما به کوری چشم بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران، البرز جزو استان هایی بود که نسبت به دوره قبل بالاترین مشارکت را داشت.

فرماندار ویژه شهرستان کرج در پایان عنوان کرد: اینک هم دشمن همان صحبت ها را تکرار می کند اما باید تلاش کنیم تا باز هم‌ پوزه یاوه گویان به خاک مالیده شود که نقش روابط عمومی ها در تبیین و افزایش مشارکت مردم بی بدیل است اما مراقب باشید له یا علیه هیچ کس سخنی نگویید که حق الناس است.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=28936

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.