• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
4
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

اختصاصی سازی امکانات برای افراد خاص باید از بین برود

  • کد خبر : 29371
  • 13 تیر 1403 - 17:48
اختصاصی سازی امکانات برای افراد خاص باید از بین برود
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امید است این مدل اختصاصی سازی امکانات برای افراد خاص که با فرهنگ انقلاب و جمهوری اسلامی ایران همخوانی ندارد از بین برود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بعدازظهر چهارشنبه در آیین افتتاح مرکز فرهنگی و تفریحی شهدای اردیبهشت ویژه بانوان خانواده های معظم شاهد و ایثارگر در اردوگاه ایثار مطرح کرد: امکاناتی که در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد، متعلق به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر است.

وی مطرح کرد: بنیاد شهید مسئول پذیرایی از طبقات خاص جامعه نیست و جامعه هدف خود را دارد که باید شرایط فعالیت های تفریحی، فرهنگی و اجتماعی را برای آنها فراهم کند. این مجموعه در بخش های مختلف مراکزی دارد که بعضا در اختیار خانواده های شهدا و ایثارگران قرار نمی گرفته یا در خصوص هتل های ساخته شده خیلی موضوعیت پیدا نمی کند که این خانواده ها بتوانند از آنها استفاده کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه کم کم باید این اماکن را تبدیل کنیم یا تغییر کاربری دهیم تا خانواده های شاهد و ایثارگر بتوانند از آنها استفاده کنند، بیان کرد: این مجموعه مقداری از مراکز شهری دور است اما در چهارراهی قرار گرفته که به مراکز جمعیتی مانند تهران، کرج، قزوین و … نزدیک است و می توان سفرهای دو سه روزه را در این مکان تدارک دید.

قاضی زاده هاشمی عنوان کرد: امید است این مدل اختصاصی سازی امکانات برای افراد خاص که با فرهنگ انقلاب و جمهوری اسلامی ایران همخوانی ندارد از بین برود. برخی افراد نگاه اشرافی گری داشتند و از دارایی های خانواده های شهدا برای ساخت مراکز اشرافی استفاده می کردند که از میان برداشته شد؛ امید است این شیوه در آینده نیز تداوم یابد.

وی با بیان اینکه ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران این اقدام را انجام داده ایم و امیدواریم این فرهنگ توسعه یابد و نتایج آن برای جامعه هدف ملموس باشد، بر ضرورت نگهداری مطلوب از این مکان اظهار کرد: امکانات این مجموعه باید روز به روز متناسب با نیازهای جامعه هدف ارتقا یابد و هرآنچه که مورد نیاز این قشر است، در این مرکز اختصاصی فراهم شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29371

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.