• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
0

ارائه بسته‌های پرتخفیف اینترنت عیدانه قربان تا غدیر توسط مخابرات

  • کد خبر : 29065
  • 29 خرداد 1403 - 9:03
ارائه بسته‌های پرتخفیف اینترنت عیدانه قربان تا غدیر توسط مخابرات
به منظور قدردانی از همراهی مشتریان و گرامیداشت ایام فرخنده عید قربان تا غدیر، بسته های ترافیکی ویژه این ایام با حجم و زمان‌های استفاده متغیر، قابل استفاده برای تمامی مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، این شرکت با توجه به فرا رسیدن اعیاد فرخنده قربان و غدیر خم، بسته های ترافیکی ویژه این ایام در تمامی بسترها شاملVDSL ، ADSL و فیبر نوری را به مشتریان سرویس های اینترنت پرسرعت مخابرات ارائه می دهد. بسته های عیدانه از روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۳ تا روز جمعه هشتم تیر ماه، قابل خرید است.

این بسته ها در سه نوع پنج گیگابایت به همراه سه گیگ هدیه با قیمت ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان، ۲۰ گیگابایت به همراه ۱۰ گیگ هدیه با قیمت ۴۷ هزار تومان و بسته ۱۰۰ گیگابایت به همراه ۵۰ گیگ هدیه، با قیمت ۲۱۴ هزار تومان از امروز به عنوان بسته های عیدانه مخابرات به مشتریان ارائه می شود.

همه بسته ها به صورت پیش پرداخت است و مشتریان می توانند برای خرید از طریق شماره گیری ۲۰۲۰ یا مراجعه به پنل کاربری به آدرس ADSL.TCI.IR  و همچنین از طریق سامانه مخابرات من به آدرس MY.TCI.IR اقدام به خریداری و استفاده از بسته های عیدانه کنند. مهلت استفاده از بسته ها پس از خرید، بدون محدودیت و تا پایان مدت قرارداد مشتریان امکان پذیر است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29065

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.