• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
19
دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان البرز:

استخوان های رژیم غاصب اسرائیل ترک برداشته است

  • کد خبر : 22888
  • 17 مهر 1402 - 8:30
استخوان های رژیم غاصب اسرائیل ترک برداشته است
دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان البرز گفت: استخوان های رژیم غاصب اسرائیل ترک برداشته و اگر در این عملیات خرد نشود که امکان آن هست، این استخوان ها به زودی از هم فرو خواهد پاشید.

حسین امیدیان، دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار دیده بان البرز با اشاره به اینکه ماجرای درگیری بخشی از مقاومت با اسرائیل و عملیات طوفان الاقصی از ابعاد مختلفی قابل بررسی است، گفت: تغییر راهبرد و پس از آن تاکتیک در جریان انتفاضه از درگیری های نزدیک با سنگ و حتی گاهی سلاح های درگیری سبک به دوربردها و درگیری از راه دور یک تغییر مهم و تاکتیک اثرگذار بر جریان اسرائیلی است.

وی ادامه داد: در کنار آن، هک سامانه گنبد آهنین و اقداماتی مانند آن دست جریان مقاومت را بازتر کرده و اسرائیل هیچگاه تصور نمی کرد چنین اتفاقاتی رخ دهد. اسرائیلی ها از عملیات اخیر شوکه هستند زیرا می دانند که همه جریان مقاومت پای کار نیامده اند و فقط یکی از شاخه های نظامی وارد درگیری شده است و حدس می زنند که در روزهای آینده، شاخه های مبارز دیگر فلسطینی ها و جریان مقاومت نیز به آن ملحق شوند.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان البرز اذعان کرد: اسرائیلی که اکنون در درگیری با یکی از این شاخه ها به صورت کامل قفل شده می داند که راه سختی را در پیش دارد و اگر هم دست برتری داشته باشد در جنگنده های هوایی و بمباران بوده که آن را انجام داده اما این بمباران نمی تواند طولانی مدت باشد زیرا نمی تواند روی جان سربازان خود که اسیر شده اند، ریسک جدی کند، بنابراین مجبور است خیلی زود کوتاه بیایند.

امیدیان مطرح کرد: خارج شدن سربازان صلح از مرزهای اسرائیل، لبنان و اطراف آن می تواند معانی مختلفی داشته باشد که یکی از آن ها این است که احتمال می دهند حزب الله هم قصد ورود به جریان را داشته باشد. نقش انقلاب و جمهوری اسلامی ایران در این موضوع بسیار حائز اهمیت است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند حاج قاسم سلیمانی دست مردم فلسطین را پر کرد و امروز جانشین خلف او می تواند آن ها را به استقلال تجهیزاتی کامل برساند.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان البرز با اشاره به احتمالا در روزهای آینده شاهد پیشروی طوفانی این جریان خواهیم بود، عنوان کرد: اگر این جریان بتواند به گونه ای ادامه دهد که سایر جریان های مقاومت هم آن را همراهی کند، در بدترین وضعیت، گستره جغرافیایی مقاومت افزایش خواهد یافت یعنی بخشی از سرزمین های اشغالی آزاد خواهد شد که این نقطه آغازی برای نسل های آینده است. در بهترین وضعیت نیز ممکن است اسرائیل سقوط کند.

وی بیان کرد: البته می دانیم که این امکان وجود دارد که کشورهای مختلفی از جمله ترکیه و آذربایجان و حتی شاید اردن و عربستان به صورت مستقیم و غیرمستقیم به کمک اسرائیل بیایند اما حداقلی ترین وضعیت برای طوفان الاقصی افزایش گستره جغرافیایی جریان مقاومت است و لکه ای که سرزمین فلسطین را اشغال کرده، کوچک خواهد شد. یکی دیگر از عواقبی که شاهد آن خواهیم بود، کوچ گسترده مردم اسرائیل است.

امیدیان خاطرنشان کرد: همه بدانند که وضعیت اسرائیل با تمام کشورهای معارض ما متفاوت است. اگر ما با آمریکا درگیریم، این درگیری فقط با دولت آن است نه مردمش اما در خصوص اسرائیل هم با دولت و هم با مردم آن درگیری داریم زیرا هر دو غاصب هستند لذا حاکمیت اسرائیل جعلی است. علاوه بر این، این روزها اسرائیلی ها برای استفاده از یک مظلوم نمایی جدی تلاش می کنند؛ آن ها و یهودی های صهیونیست در مظلوم نمایی حرفه ای هستند.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان البرز با تاکید بر اینکه باید مراقب باشیم فریب این مظلوم نمایی را نخوریم، اظهار کرد: دنباله های پلید، کثیف، بی عقل و بی انصاف اسرائیل و صهیونیست در داخل کشور ما که شاید به راحتی بتوان آن ها را اصلاحات نامید، این موضوع را در کشور ما تبدیل به وضعیتی پر سر و صدا خواهند کرد. اسرائیلی ها چه مردم و چه دولتش باید از فلسطین اشغالی خارج شوند.

وی اذعان کرد: تاکنون نیروهای مقاومت به این شدت پیش نرفته بودند که بتوانند شهرک ها را بگیرند، مردم به بیابان ها بریزند، حدود ۱۵۰ نفر را اسیر و حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر را به درک واصل کنند. از این پس کوچ معکوس اسرائیلی ها آغاز می شود و به کشورهای اروپایی و آمریکایی و … باز می گردند؛ اسرائیل تلاش می کنند آن ها را نگه دارد اما موفق نخواهد شد. این اتفاقی است که می توان حاکمیت رژیم غاصب کودک کش اسرائیل را به قبل و بعد از آن تقسیم کرد.

امیدیان اظهار کرد: امید است این عملیات منجر به نابودی اسرائیل شود اما اگر هم این اتفاق نیفتد، خواهیم دید که مرحله به مرحله لکه پلید صهیونیست در فلسطین کوچک تر خواهد شد و اتفاقات دیگری نیز در راه است. اتحاد جماهیر مستضعفان جهان در حال شکل گیری و فلسطین همان کلید رمزآلود فرج بوده که هدف اصلی آن، نشر عدالت و از بین بردن ظلم است. آزادی خواهان جهان حتی آن هایی که مسلمان نیستند نیز به این جریان خواهند پیوست.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه عملیات قدس به صورت جدی آغاز شده است، تصریح کرد: استخوان های رژیم غاصب اسرائیل ترک برداشته و اگر در این عملیات خرد نشود که امکان آن هست، این استخوان ها به زودی از هم فرو خواهد پاشید. فکر می کنم اسرائیل حاکمیت جدید خود را در یک سرزمین دیگر در اروپا آغاز خواهد کرد اما مردم ما بدانند که حدود ۷۰ سال است که مردم مظلوم فلسطین در حال کشته شدن هستند.

وی افزود: فرزندان، زنان، جوانان و نوجوانان فلسطینی به بدترین شکل کشته می شوند. اسرائیلی ها بارها شکم زنان باردار را پاره کردند و مادر و بچه ها را کشته اند. عمق استراتژی انقلاب اسلامی افزایش یافته و ما از درگیری با همسایه خود، عراق به پشت دیوارهای قدس رسیده ایم که این امر به برکت رهبری ولی فقیه و سربازی سربازانی مانند حاج قاسم و سردار قاآنی که گوش به فرمان ایشان هستند، محقق شده و نابودی اسرائیل نزدیک است.

امیدیان ضمن ابراز امیدواری از گسترش جریان مقاومت در دنیا اظهار کرد: در روزهای آتی شاهد اتفاقات مهمی خواهیم بود و این موضوع دامن اروپا و برخی کشورهای منطقه مانند آذربایجان و ترکیه را خواهد گرفت. همانگونه که رهبر معظم انقلاب در جمع دانش آموزان فرمودند: در انتهای این پیچ تاریخی که در آن قرار داریم، سه اتفاق قطعی است؛ افول و نزول آمریکا، جابجایی  قدرت در ابعاد مختلف از غرب به شرق و گسترش عرصه های مقاومت.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=22888

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.