• امروز : یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 22 September - 2024
0
رئیس آتش نشانی شهرداری کرج عنوان کرد؛

اطفای ۵۰۷ مورد حریق در کرج

  • کد خبر : 31949
  • 01 مهر 1403 - 15:00
اطفای ۵۰۷ مورد حریق در کرج
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: طی شهریور ماه آتش نشانان به ماموریت ۵۰۷ مورد حریق و ۹۶۲ مورد حادثه اعزام شده اند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمد یساولی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اظهار کرد: طی ماه گذشته، باحضور ۴۹۹۱ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲‌ ایستگاه به مدت ۱۴۴۳ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۱۹۶۰ دستگاه خودروی عملیاتی به ۵۰۷ مورد حریق و ۹۶۲ مورد حادثه رسیدگی کردند.

وی با اشاره به اینکه ۳۳ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، اضافه کرد: در ماهی که گذشت ۶۸۷ مورد نجات یافته،۳۱ مصدوم و ۸ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با بیان اینکه در بین ۳۲‌ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۸۵ ماموریت ایستگاه ۱۲۲ با ۷۸ ماموریت، و ایستگاه ۱۱۴ با ۷۲ ماموریت اعزامی صورت گرفت، افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۶۲ مورد صدور جواز و ۱۰۵ مورد تائیدیه ایمنی صادر شد.

یساولی صدور ۳۲ مورد گواهی جهت علت حریق و تعداد ۳۱ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۸۶ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۴۰ مورد، در حوزه ایمنی شهری و بازدید از اماکن تجاری به تعداد ۳۷ مورد از دیگر اقدامات صورت پذیرفته بیان کرد.

وی بیان کرد: در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۲۶ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت ها، ادارات، آتش نشان داوطلب و کارورز باحضور ۴۹۰ کارآموز به مدت ۳۹۸ ساعت با همکاری ۴۲ مربی و برگزاری دوره های مدیریت هیجان خشم و استرس، رفتارشناسی حریق، توانمندسازی ضوابط ایمنی و پیشگیری، اجرای سیستم فرماندهی حوادث(ICS) انجام شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج متذکر شد: جلسه آموزشی سامانه مکاتبات اداری(کاتب) و آزمون آنلاین مدیریت بحران با حضور ۷۳۹ فراگیر از پرسنل سازمان به مدت ۸۲ ساعت با همکاری ۱۲ مربی و برگزاری آزمون آمادگی جسمانی بدو استخدام به مدت سه روز با حضور ۱۶۵ شرکت کننده و با همکاری ۱۱ نفر از کمیته داوران طی یک ماه گذشته صورت گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=31949

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.