• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
3
به منظور تسریع در عملیات خاکبرداری و لایروبی جاده چالوس صورت گرفت؛

اعزام تیم های فنی مهندسی نیروی زمینی ارتش به محور کرج – چالوس

  • کد خبر : 18728
  • 27 خرداد 1402 - 14:53
اعزام تیم های فنی مهندسی نیروی زمینی ارتش به محور کرج – چالوس
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 23 متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش با اشاره به وقوع سیل در جاده کرج - چالوس گفت: نیروی زمینی ارتش و یگان های مهندسی نیروی زمینی اقدام به اعزام تیم های متخصص فنی مهندسی جهت تسریع در عملیات خاکبرداری و لایروبی محور کردند.

امیر سرتیپ دوم ستاد اکبر نجفی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز در خصوص اقدامات نیروی زمینی ارتش در سیل اخیر محور کرج – چالوس گفت: ساعاتی پس از وقوع سیل و مسدود شدن محور که منجر به محبوس شدن وسایل نقلیه و تخریب بخشی از جاده شد، نیروی زمینی ارتش و یگان های مهندسی نیروی زمینی اقدام به اعزام تیم های متخصص فنی مهندسی جهت تسریع در عملیات خاکبرداری و لایروبی محور کردند.

وی عنوان کرد: در این راستا دستگاه های لودر، بولدوزر، بیل مکانیکی و سایر ادوات عملیات خاکی به این منطقه ارسال شدند و تا همین لحظه در حال اقدام و تلاش جهت پاکسازی جاده در حد فاصل مقر تکاوری تیپ ۶۵ نوهد و تونل شماره ۳ هستند. همچنین امکانات لازم جهت اسکان بالغ بر ۲۰۰ نفر از هموطنان حادثه دیده، پیش بینی شد. امید است بتوانیم در راستای شعار «ارتش، فدای ملت» تا زمان بازگشت شرایط به حالت عادی، به نحو احسن در خدمت مردم باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=18728

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.