• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
7
مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت:

اعضای هیأت مدیره نظام پرستاری استان های کشور مشخص شدند

  • کد خبر : 23202
  • 29 مهر 1402 - 11:02
اعضای هیأت مدیره نظام پرستاری استان های کشور مشخص شدند
مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت از برگزاری انتخابات سازمان نظام پرستاری با حضور پیش از 49 هزار نفر و مشخص شدن اعضای هیأت مدیره نظام پرستاری استان ها خبر داد.

دکتر علیرضا رحیم نیا، مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت و گو با خبرنگار دیده بان البرز از برگزاری انتخابات سازمان نظام پرستاری با حضور پیش از ۴۹ هزار نفر خبر داد و گفت: به دنبال برگزاری این انتخابات که با افزایش قابل توجه تعداد شرکت کنندگان همراه بود، از نظر قانونی باید نسبت به جمع آوری اعتراضات اقدام می کردیم.

وی عنوان کرد: در تمام شهرها، اعتراضات به واحدهای نظارت و در نهایت به هیأت نظارت مرکزی ارسال شدند و در هفته گذشته مورد بررسی قرار گرفتند و فقط در نتیجه انتخابات دو شهر تغییر ایجاد شد. در یک شهر، سهمیه هیأت علمی لحاظ نشده بود که این امر صورت گرفت و در شهر دیگر، به اشتباه، به جای یک نفر، دو نفر هیأت علمی معرفی کرده بودند که یک نفر از آن ها حذف شد.

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت بیان کرد: در نهایت برای هر شهر، ۹ نفر به عنوان اعضای اصلی و سه نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند. در دوره گذشته، اعطای اعتبارنامه ها به هیأت نظارت شهرستان ها تفویض شده بود اما با توصیه اعضای هیأت نظارت مرکزی، مقرر شد در این دوره، اعتبارنامه منتخبین، توسط هیأت نظارت مرکزی اعطا شود که فرآیند این امر در حال انجام است.

خبرنگار: غلامحسین صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=23202

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.