• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
13
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز:

اعطای بیش از ۳۹ میلیارد تومان هزینه خرید و تعمیرات مسکن به مددجویان

  • کد خبر : 25770
  • 14 بهمن 1402 - 13:23
اعطای بیش از ۳۹ میلیارد تومان هزینه خرید و تعمیرات مسکن به مددجویان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز خبر داد: از بهمن 1401 تاکنون رقمی معادل 39 میلیارد و 842 میلیون تومان صرف خرید، احداث و تعمیرات یک هزار و 135 واحد مسکونی مددجویان شده است.

به گزارش دیده بان البرز، رضا البرزی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با بیان اینکه مسکن از جمله اساسی‌ترین نیازهایی انسان است که زمینه توانمندسازی مددجویان را فراهم می‌کند اعلام کرد: از بهمن ۱۴۰۱ تاکنون رقمی معادل ۳۹ میلیارد و ۸۴۲ میلیون تومان صرف خرید، احداث و تعمیرات یک هزار و ۱۳۵ واحد مسکونی مددجویان شده است.

وی با بیان اینکه هزینه‌های انجام‌شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو و وام قرض‌الحسنه بوده است، ادامه داد: از فجر ۱۴۰۱ تاکنون ۳۵ مورد کمک هزینه خرید مسکن، ۱۰۰ مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضاهای جانبی مسکن شهری و روستایی و یک هزار مورد کمک هزینه تعمیرات به خانواده‌های تحت حمایت پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با بیان اینکه خرید مسکن مشمول خانواده‌های مددجوی سه نفر به بالاست بیان کرد: خانواده‌های دو نفره و یک نفره در صورتی که نیاز به تعمیرات، احداث فضای جانبی و مرمت مسکن داشته باشند، می توانند از کمک هزینه کمیته امداد استفاده کنند .

البرزی خاطرنشان کرد: مددجویان واجد شرایط که در سامانه مسکن ملی ثبت نام کرده و به مرحله تخصیص پروژه رسیده اند در قالب خرید و احداث مسکن از مبلغ یکصد میلیون تومان بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات صندوق امداد ولایت بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه کمک هزینه خرید مسکن در مناطق شهری ۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است گفت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی از جمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی، گازکشی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و … مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=25770

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.