• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
0
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج عنوان کرد؛

اعمال سیاست تشویقی برای شهروندان خوش حساب کرجی

  • کد خبر : 32397
  • 07 مهر 1403 - 20:59
اعمال سیاست تشویقی برای شهروندان خوش حساب کرجی
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: با تصویب اعضای شورای شهر به شهرداری کرج اجازه داده می شود برابر شرح لایحه نسبت به اعمال تخفیف مشروط به پرداخت نقدی از ابتدای مهر ماه 1403 تا پایان اسفندماه 1403 اقدام شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، عمار ایزدیا، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج در یکصد و هشتاد و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر به لایحه شهرداری در خصوص تخفيف خوش حسابي ناشی از پرداخت نقدی اظهار کرد: لایحه تخفيف خوش حسابی ناشی از پرداخت نقدی از ابتدای مهرماه تا پايان اسفند ماه سال ۱۴۰۳ در راستای تسهیل و ترغیب مالکین جهت تعیین تکلیف پرداخت بدهی‌های خود در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای مفاد مصوبه فوق الذکر با همان شرایط و قیود قبلی از ابتدای مهرماه تا پایان اسفند ماه سال ۱۴۰۳ تمدید شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج به قیود این لایحه اشاره و گفت: مالکان در صورت پرداخت نقدی عوارض صنفی و بهای خدمات پسماند و عوارض تابلو تبلیغاتی اصناف بدهی جاری و معوق تا پایان سال مشمول ۲۴% تخفیف خواهد شد.

ایزدیار یادآور شد: زیان دیر کرد نوسازی و بهای خدمات پسماند معوق و سال جاری در فیش های نوسازی در صورت پرداخت نقدی مشمول ۲۴% تخفیف خواهد بود در صورتیکه مودیان بدهکار بابت عوارض ارزش افزوده موضوع توافقنامه های تنظیمی درخواست تقسیط ارزش افزوده خود را داشته باشند.

وی گفت: عوارض مزبور به صورت ۵۰% نقد و مابقی در اقساط یکساله بدون سود ناشی از تقسیط با رعایت مفاد دستورالعمل تقسیط و چگونگی اخذ چک قابل تقسیط بوده و در صورتیکه تعداد اقساط ماهیانه و یا پیش پرداخت تغییر نماید تمامی مبلغ مورد تقسیط مشمول بهره متداول بانکی از ابتدای دوره خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=32397

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.