• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
1
شهردار فردیس:

افتتاح ۲ پروژه عمرانی شهرداری فردیس در هفته دولت

  • کد خبر : 30623
  • 06 شهریور 1403 - 17:50
افتتاح ۲ پروژه عمرانی شهرداری فردیس در هفته دولت
شهردار فردیس از افتتاح دو پروژه عمرانی مدیریت شهری در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمدرضا احمدی نژاد، شهردار فردیس ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از افتتاح دو پروژه عمرانی مدیریت شهری فردیس به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: دو پروژه قرائتخانه واقع در منطقه یک و گرمخانه آقایان در منطقه ۲ شهرداری آماده بهره برداری شده و در هفته دولت افتتاح می شود.

وی افزود: به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی پروژه گرمخانه آقایان با زیربنای یک هزار و ۱۸۰ مترمربع و اعتبار اولیه بیش از ۱۸۹ میلیارد ریال، در آبان سال گذشته کلنگ‌زنی شد و ظرف ۹ ماه به مرحله بهره برداری رسیده است. احداث مرکز ساماندهی کودکان کار و کمپ ماده ۱۶ نیز در فازهای بعدی احداث و مجتمع آسیب‌های اجتماعی فردیس تکمیل می شود.

شهردار فردیس بیان کرد: عملیات اجرایی قرائتخانه منطقه یک واقع در بلوار امام رضا (ع) اوایل اسفند ماه ۱۴۰۲ با اعتبار اولیه ۵۲ میلیارد ریال در زیربنای ۲۰۰ مترمربع آغاز و پس از ۶ ماه تکمیل شده و آماده بهره برداری است. علاوه بر این دو پروژه، شهرداری فردیس در راستای افزایش سرانه های مختلف و تامین نیازهای شهر، بیش از ۱۰ پروژه دیگر را در دست اجرا دارد.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه تلاش می کنیم این پروژه ها تا پیش از پایان سال جاری به بهره برداری برسند، خاطرنشان کرد: قرائتخانه منطقه یک شهرداری فردیس به پاس زحمات خبرنگاران و به یاد شهید خبرنگار محمود صارمی، با موافقت شورای اسلامی شهر فردیس با عنوان قرائتخانه خبرنگار و گرمخانه آقایان با عنوان مأوا افتتاح می شود.

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=30623

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.