• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
16
استاندار البرز خبر داد؛

افتتاح ۱۰۹ پروژه دولتی و خصوصی در چهارباغ به مناسبت هفته دولت

  • کد خبر : 21739
  • 07 شهریور 1402 - 17:58
افتتاح ۱۰۹ پروژه دولتی و خصوصی در چهارباغ به مناسبت هفته دولت
استاندار البرز از افتتاح 109 پروژه دولتی و خصوصی و کلنگ زنی 9 پروژه در شهرستان چهارباغ در هفته دولت خبر داد و گفت: حدود 480 میلیارد تومان اعتبار برای انجام این پروژه ها صرف شده است.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، آئین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهرک ابریشم شهرستان چهارباغ، امروز همزمان با ششمین روز از هفته دولت، با حضور دکتر لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور استخدامی کشور، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، مدیرکل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز برگزار شد.

مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در حاشیه این مراسم، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر از افتتاح ۱۰۹ پروژه دولتی و خصوصی و کلنگ زنی ۹ پروژه در شهرستان چهارباغ در هفته دولت خبر داد و گفت: حدود ۴۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای انجام این پروژه ها صرف شده و جمعا ۳۶۰ شغل ایجاد می شود.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه حدود سال است چهارباغ تبدیل به شهرستان شده، زیرساخت های آن دچار ضعف هستند و مشکلات مختلف در حوزه های گوناگون در آن وجود دارد اما مصمم هستیم با همدلی و همراهی مسئولین استانی، نگاه دولت و تاکیدات رئیس جمهوری، بتوانیم در استان البرز و به تبع آن در شهرستان چهارباغ، زیرساخت های لازم را فراهم و مشکلات را برطرف کنیم.

استاندار البرز بیان کرد: این قول را داده ایم و تعهد می دهیم که با تمام توان فعالیت و از همه ظرفیت های دولتی و بخش خصوصی و خیرین استفاده و کاستی ها و کمبودهای حوزه های مختلف را جبران کنیم. مدرسه شهید سلیمانی، چندمین مدرسه ای است که در این هفته افتتاح شده و دو مدرسه دیگر نیز در حال تکمیل هستند که امید است بتوانیم از این طریق کمبود سرانه های آموزشی را جبران کنیم.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=21739

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.