• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
3
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز:

افکار اصحاب رسانه بر رفتارهای اجتماعی موثر است/ تلاش برای آشکارسازی لایه های پنهان زندگی شهید فلاحی

  • کد خبر : 23834
  • 20 آبان 1402 - 13:38
افکار اصحاب رسانه بر رفتارهای اجتماعی موثر است/ تلاش برای آشکارسازی لایه های پنهان زندگی شهید فلاحی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا با برگزاری یادواره شهید ولی الله فلاحی، لایه های پنهان زندگی وی از توانمندی های نظامی و فکری او که تاکنون آشکار نشده را به سمع و نظر مردم برسانیم.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز امروز در نشست خبری اولین یادواره شهید ولی الله فلاحی، فرمانده نیروی زمینی ارتش با اصحاب رسانه که در سالن آمفی تئاتر این اداره کل برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهید فلاحی از جمله شهدای استان البرز است که سوابق درخشان و بسیار ارزشمندی در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی دارد.

وی مطرح کرد: فعالیت های اصحاب قلم و رسانه در حوزه تبلیغ مسائل فرهنگی، بر تمام رفتارهای اجتماعی موثر است بنابراین این قشر به خوبی می توانند در حوزه تبلیغ ایثار و شهادت و مجاهدت و از خودگذشتگی گام بردارند زیرا در جامعه ما یکی از مولفه های اصلی انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف و آرمان ها، در طول تاریخ این انقلاب و سرزمین، فداکاری، ازخودگذشتگی و شهادت بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اضافه کرد: این مرز و بوم دوران پرافتخاری در عرصه های مختلف داشته است لذا کار تلاشگران اطلاع رسانی این عرصه بسیار ارزشمند است. تنها قشری که قلم، افکار و اعتقادات آن ها در عرصه گفتمان های اجرایی و برنامه ریزی در لایه های مختلف جامعه تاثیرگذار است، اصحاب رسانه هستند که در برگزاری یادواره شهید فلاحی نیز می توانند نقش موثری داشته باشند.

رستمیان بیان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا با برگزاری یادواره شهید ولی الله فلاحی، لایه های پنهان زندگی وی از توانمندی های نظامی و فکری او که تاکنون آشکار نشده را به سمع و نظر مردم برسانیم. علیرغم اینکه در دوران خدمت نظامی، از رشد و پیشرفت او در آن زمان جلوگیری شده اما با توجه به توانمندی ها و سوابقش توانسته در میان نیروهای ارتش آن زمان به عنوان فردی توانمند پذیرفته شود.

وی با بیان اینکه استان البرز بیش از ۵ هزار و ۲۵۰ شهید تقدیم این نظام و انقلاب کرده که همه آن ها شاخص هستند زیرا در راه رضای خداوند جان عزیز خود را تقدیم کردند و این بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: با این حال، برخی شهدا به عنوان اسطوره های جامعه شناخته می شوند و دارای ظرفیت هایی برای تبلیغ هستند. در مجموع همه شهدا مایه افتخار هستند و هرآنچه امروز به آن می بالیم را مدیون ایثار و مجاهدت آن ها هستیم.

سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نیز در این نشست ضمن قدردانی از عزم و اراده جدی و خالصانه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان در پاسداشت خون شهدا بیان کرد: حضور رئیس سازمان بسیج رسانه و مدیرعامل خانه مطبوعات البرز به عنوان ارکان اصلی مطبوعات استان در این جلسه نشان دهنده قدرشناسی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه از رشادت های شهداست.

وی افزود: یادواره های شهدا به منظور قدرشناسی از شهدایی که جان عزیز خود را تقدیم این نظام و انقلاب کردند و با رشادت ها و از جان گذشتگی های خود توانستند بر پایداری امنیت و اقتدار کشور بیفزایند، برگزار می شوند که برگزاری یادواره شهید فلاحی نیز در همین راستاست و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم آمادگی دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز عنوان کرد: با استفاده از تلویزیون های شهری و تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر، فضایی را ایجاد می کنیم که هم مردم بیشتر با نقش شهید ولی الله فلاحی آشنا شوند و هم بابی برای اقدامات جدیدتر در این زمینه باشد. از سازمان بسیج رسانه، خانه مطبوعات و رسانه های استان تقاضا دارم در جریان سازی رسانه ای این رویداد مهم کوشا باشند.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=23834

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.