• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
8
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس:

اقدامات فراجا، مدالی ارزشمند برای مجموعه نیروی انتظامی است

  • کد خبر : 18964
  • 03 تیر 1402 - 17:28
اقدامات فراجا، مدالی ارزشمند برای مجموعه نیروی انتظامی است
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با بیان اینکه ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب از اقدامات فراجا، مدالی ارزشمند برای مجموعه نیروی انتظامی است گفت: انتظارات از ناجا زیاد است که برآروده شدن آن ها با مدیریت انقلابی امکان پذیر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سردار حمید هداوند، فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با حضور در دفتر اتباطات مردمی شهرستان ساوجبلاغ با علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ دیدار و در خصوص پاره ای موضوعات گفت و گو کردند.

علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با بیان اینکه ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب از اقدامات فراجا، مدالی ارزشمند برای مجموعه نیروی انتظامی است، بر حمایت همه جانبه از اقدامات پلیس در مقابله با ناامنی و افزایش احساس امنیت شهروندان تاکید کرد و گفت: افتخار همه ما، سربازی ولایت است.

وی ادامه داد: به راستی که نیروی انتظامی در خط مقدم ایجاد امنیت و خدمت رسانی به شهروندان قرار دارد و اقدامات شایسته و حساس این مجموعه قابل تقدیر است. ما نیز وظیفه خود می دانیم تا پیگیر مطالبات نیروی انتظامی باشیم. در این برهه حساس و با توجه به خدمات رسانی مطلوب پلیس به مردم، انتظارات از ناجا زیاد است که برآروده شدن آن ها با مدیریت انقلابی امکان پذیر خواهد بود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از مدیریت جهادی فرماندهی انتظامی استان البرز در خدمت صادقانه به مردم خاطرنشان کرد: امروز پلیس، ملجأ و پناهگاه مردم محسوب می شود و این مهم، یک موهبت الهی است.

سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز نیز در این نشست با بیان اینکه تدابیر و فرامین فرماندهی معظم کل قوا، سرلوحه مجموعه انتظامی برای خدمت به مردم است گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان و صاحب نظران مومن و ولایی برای انجام بهینه ماموریت‌ها، یکی از موضوعات مهمی است که بر اساس تنوع در ماموریت‌های پلیس صورت می‌گیرد.

وی در پایان ضمن ارائه گزارش از آخرین وضعیت استان و اقدامات انجام شده توسط ناجا، بیان کرد: ماموریت سربازان نظام جمهوری اسلامی در نیروی انتظامی در دو حوزه تامین امنیت و آرامش مردم کشور عزیزمان ایران تعریف و مشخص شده است و این دو مولفه مهم در امنیت و خدمتگزاری به مردم بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=18964

ثبت دیدگاه

  1. получение медицинской справки spravki-kupit.ru

  2. Can you tell us more about this? I’d love to find out more details. купить государственный диплом

  3. Hey there! I’ve been following your website for a while now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from Huffman Tx! Just wanted to tell you keep up the excellent job! bezogoroda.ru

  4. This information is priceless. Where can I find out more? сделать чеки на гостиницу в санкт петербурге

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.