• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
5
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز:

البرز رتبه نخست احیای واحدهای تولیدی و کارگروه تسهیل را کسب کرد

  • کد خبر : 20889
  • 09 مرداد 1402 - 19:16
البرز رتبه نخست احیای واحدهای تولیدی و کارگروه تسهیل را کسب کرد
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: استان البرز رتبه نخست احیای واحدهای تولیدی و کارگروه تسهیل را کسب کرده که این امر بیانگر تعامل و هم افزایی صنعتگران با استانداری است.

به گزارش دیده بان البرز، سیف الله اسداللهی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان گفت: حدود ۳ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی در این استان مستقر هستند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۲ شهرک صنعتی در البرز و با بیان اینکه ۵۵ درصد از درآمد ناخالص مربوط به اصناف و ۳۲ درصد مربوط به صنعت است، البرز را استانی صنعتی برشمرد و مطرح کرد: زیرساخت‌های موردنیاز با تلاش مسئولان استان در حال فراهم شدن است تا در این حوزه نیز به حد مطلوب برسیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز اذعان کرد: توجه به مسئولیت‌های اجتماعی امری مهم است چراکه با آغاز یک فعالیت، راه‌اندازی یک مجموعه، توجه به محیط زیست، آب و … بسیاری از موضوعات تحت الشعاع قرار می گیرند که نتایج آن به نسل آینده باز می گردد.

سیف اللهی با اشاره به اینکه استان البرز رتبه نخست در کارگروه تسهیل را کسب کرده است، اظهار کرد: صنعتگرانی که با مشکل مواجه می‌شدند برای رفع آن به استانداری مراجعه می‌کردند که ماحصل آن رفع مشکلات و ارتباط تنگاتنگ حوزه سیاست گذاری های استانی در رفع مشکلات آن ها و به دست آوردن توفیقات آتی شد.

وی همچنین به کسب رتبه نخست در احیا و‌ راه اندازی واحدهای تولیدی، رتبه دوم در اشتغال و رتبه سوم در سرمایه‌گذاری خارجی از سوی استان البرز اشاره و از فعالیت و تلاش های حوزه صنعت استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=20889

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.