• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
5

امضای تفاهم نامه همکاری بین مخابرات و نظام مهندسی ساختمان البرز

  • کد خبر : 29355
  • 12 تیر 1403 - 11:56
امضای تفاهم نامه همکاری بین مخابرات و نظام مهندسی ساختمان البرز
در راستای فراهم کردن زمینه‌های بهره مندی از فناوری‌های جدید مبتنی بر فیبر نوری، تفاهم نامه ای مابین مدیر مخابرات منطقه البرز و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، در راستای فراهم کردن زمینه‌های بهره مندی از فناوری‌های جدید مبتنی بر فیبر نوری، تفاهم نامه ای مابین مدیر مخابرات منطقه البرز و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان به امضا رسید.

بر اساس مفاد این تفاهم نامه، تدوین راهبرد‌ها و شیوه نامه اجرایی، طراحی و نظارت بر اجرای فیبر نوری در ساختمان‌ها، فراهم کردن زمینه همکاری مناسب برای آموزش مهندسان و مجریان و اقدام از طریق کمیته مشترک از جمله بند‌های اصلی برای اجرایی سازی است.

همچنین، برای اجرایی شدن این تفاهم نامه، کمیته اقدام مشترک موظف شد تمام دستورالعمل‌های جاری را بر این اساس تنظیم کند و بر‌ای رسیدن به این هدف، کارگروه‌های تخصصی از سوی مخابرات البرز و نظام مهندسی تشکیل شود.

عبدالله بیان، مدیر مخابرات منطقه البرز در این مراسم ضمن بیان توضیحات فنی در خصوص ارائه سرویس های مخابراتی مبتنی بر فیبر نوری در منازل و هوشمندسازی ساختمان ها گفت: امضای این تفاهم نامه موجب تسهیل خدمت رسانی به شهروندان در استفاده از فناوری فیبر نوری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همکاری مخابرات منطقه البرز و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، نقطه تحولی در توسعه زیرساخت فیبر نوری در ساختمان ها ایجاد خواهد کرد. همچنین جلوگیری از اتلاف منابع ملی در اجرای مجدد شبکه جریان ضعیف در ساختمان‌ها امری مهم به شمار می رود.

مهدی اسماعیلی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز نیز ضمن اعلام امادگی کامل و تشکر از همکاری مخابرات در این عرصه، خواستار مشارکت در پروژه های نهضت ملی مسکن و همکاری با انبوه سازان استان شد.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29355

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.