• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
3
سرپرست شرکت عمران مهستان عنوان کرد؛

اولویت شرکت عمران تامین مالی برای تکمیل پروژه های مسکن مهر

  • کد خبر : 31708
  • 28 شهریور 1403 - 10:01
اولویت شرکت عمران تامین مالی برای تکمیل پروژه های مسکن مهر
سرپرست شرکت عمران مهستان گفت: تامین منابع مالی برای تکمیل باقیمانده پروژه‌های مسکن مهر و نیز شتابدهی به اجرای نهضت ملی مسکن شهر جدید مهستان از اولویت‌های شرکت عمران است

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، در راستای تسهیل و تسريع فرایند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن و واحدهای باقیمانده طرح مسکن مهر در شهر جدید مهستان، نشست مشترکی با حضور محسن زارعی سرپرست و دیگر اعضای هیئت مدیره شرکت عمران مهستان، میرزایی نماینده شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور، احمدی رئیس شعب بانک مسکن استان البرز برگزار شد.

در این نشست ضمن بررسی موانع و موضوعات مبتلابه تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن و همچنین باقی‌مانده پروژه‌های مسکن مهر مهستان، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

محسن زارعی، سرپرست شرکت عمران مهستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن و مسکن مهر، از نقش اساسی و تعامل خوب بانک مسکن در تأمین منابع مالی قدردانی و ابراز امیدواری کرد با استمرار جلسات فیمابین، موانع موجود مرتفع و تکمیل پروژه های یاد شده تسريع شود.

وی  عنوان کرد: تامین منابع مالی برای تکمیل باقیمانده پروژه‌های مسکن مهر و نیز شتابدهی به اجرای نهضت ملی مسکن شهر جدید مهستان از اولویت‌های شرکت عمران است. لذا با همکاری موثر بانک مسکن، می‌توانیم به اجرای سریع‌تر و باکیفیت‌تر این پروژه‌ها دست یابیم.

رئیس مدیریت شعب بانک مسکن استان البرز نیز در این نشست گفت: بانک مسکن در تلاش است تا با استفاده از سازوکارهای مالی و تسهیلاتی مناسب، روند اعطای وام و تسهیلات به پروژه‌های نهضت ملی مسکن مهستان را تسریع کند تا موانع موجود برطرف شود.

وی اعلام کرد: این بانک به دنبال اجرای سیاست‌های دولت و حمایت از پیمانکاران و کارفرمایان است، بانک مسکن آمادگی هرگونه خدمات و همکاری با شرکت عمران به منظور تعیین تکلیف پرونده‌‌های مسکن مهر را دارد.

رئیس مدیریت شعب بانک مسکن استان البرز تصریح کرد: بانک مسکن به منظور جلوگیری از مشکلات و ارائه خدمات بهتر، با پیمانکاران طرف قرارداد شرکت عمران همکاری همه جانبه دارد و تمام خدماتی را که بانک‌های خصوصی ارائه می‌دهند، در شرایط بهتری به پیمانکاران ارائه خواهد داد.

احمدی خاطرنشان کرد: بانک مسکن تنها هزینه‌های انجام شده را می‌خواهد جبران کند و هدف آن ایجاد شرایطی است که پیمانکاران نیز از آن بهره‌مند شوند.

در این نشست، علاوه بر بررسی وضعیت فعلی پروژه‌ها، راهکارهایی برای تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر و نحوه برخورد با پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی آنها کمتر از ۳۰ درصد است، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین مقرر شد پروژه‌های مشمول فروش اقساطی به بانک معرفی شده و پیگیری‌های لازم برای صدور دفترچه قسط انجام شود.

این نشست با هدف تسریع در روند اجرایی پروژه‌های مسکن ملی و مهر و رفع موانع مالی، برنامه‌ریزی لازم جهت همکاری نزدیک‌تر بانک مسکن و شرکت عمران مهستان را تدوین کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=31708

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.