• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
7
معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز خبر داد؛

اکران مردمی فیلم سینمایی غریب در استان البرز

  • کد خبر : 17222
  • 22 اردیبهشت 1402 - 14:49
اکران مردمی فیلم سینمایی غریب در استان البرز
معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: فیلم سینمایی غریب در سالن دانشگاه‌ها، مدارس و مساجد استان البرز اکران می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، پویا پارسا، معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز مطرح کرد: فیلم سینمایی «غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی حامد عنقا یکی از تولیدات مرکز هنری رسانه‌ای اوج بوده که اکران‌های سیار و خارج از سینمای آن در استان البرز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه غریب روایتگر بخش کوتاهی از زندگی مسیح کردستان، شهید محمد بروجردی و نقش وی در دفع فتنه کومله و دموکرات در منطقه کردستان و اوایل انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت حمایت از سینمای قهرمان محور، علاقه‌مندان می‌توانند به منظور آشنایی بیشتر نسل جوان و نوجوان با سیره شهدا که درونمایه اصلی فیلم «غریب» است، برای اکران این فیلم با شعبه سازمان هنری و سینمایی استان البرز و یا شماره ‎ ۰۲۶_۳۴۹۷۰۲۶۹ تماس بگیرند و ثبت‌نام کنند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به اینکه غریب یکی از فیلم‌های خوش ساخت و مهم این سال هاست، اظهار کرد: این فیلم سینمایی با مشارکت حوزه هنری البرز برای عموم مردم در استان اکران می‌شود. با توجه به اینکه اکران سیار و نمایش این فیلم بدون محدودیت مکانی و زمانی صورت می گیرد، متقاضیان می توانند نسبت به اکران فیلم در اماکنی مانند مساجد، دانشگاه ها، حوزه های علمیه، فرهنگسراها و مدارس اقدام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17222

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.