• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
4
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز:

اگر روابط عمومی ها نباشند، مدیران دیده نمی شوند

  • کد خبر : 19332
  • 12 تیر 1402 - 17:00
اگر روابط عمومی ها نباشند، مدیران دیده نمی شوند
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز گفت: روابط عمومی ها سنگرسازان بی سنگر عرصه ارتباطات و رسانه در خط مقدم جبهه اطلاع رسانی به شمار می روند که دیده نمی شوند در صورتیکه اگر آن ها نباشند، اقدامات و عملکرد دولت به درستی پوشش داده نمی شود.

به گزارش دیده بان البرز، حمیدرضا رضایی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز امروز در انتخابات هیئت رئیسه شورای روابط عمومی دستگاه های اجرایی فردیس که با حضور ۵۰ نفر از مدیران روابط عمومی ادارات این شهرستان در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، گفت: دولت سیزدهم جایگاه ویژه ای برای روابط عمومی ها قائل بوده و این مهم از سوی نماینده عالی دولت در استان مورد توجه است.

وی عنوان کرد: روابط عمومی ها سنگرسازان بی سنگر عرصه ارتباطات و رسانه در خط مقدم جبهه اطلاع رسانی به شمار می روند که دیده نمی شوند در صورتیکه اگر آن ها نباشند، اقدامات و عملکرد دولت به درستی پوشش داده نمی شود. سال گذشته در انتخابات هیئت رئیسه استان البرز هفت مدیر روابط عمومی به عنوان عضو انتخاب شدند و به موازات آن در شهرستان های استان نیز شوراهای متناظر با برگزاری انتخابات تشکیل می شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز با اشاره به اینکه وحدت رویه برای برگزاری انتخابات در همه شهرستان ها وجود دارد، ملاک برگزاری انتخابات  را اعلام حضور حداقل ۴۰ روابط عمومی در شهرستان دانست و مطرح کرد: تا به امروز انتخابات هیئت رئیسه در شهرستان های نظرآباد و ساوجبلاغ برگزار شده و سایر شهرستان ها نیز در جریان پیگیری برای برگزاری این انتخابات هستند.

رضایی از مدیران کل دستگاه های استانی خواست با تقویت دستگاه های شهرستانی بسترهای لازم برای تثبیت جایگاه خطیر روابط عمومی ها را فراهم کنند و با تاکید بر ضرورت تشکیل شوراهای متناظر روابط عمومی در سایر شهرستان های استان البرز خاطرنشان کرد: منتخبین شورای هماهنگی روابط عمومی ها باید جلسات را به صورت ماهانه برگزار کنند که این عضویت توان فوق العاده ای را می طلبد.

وی با بیان اینکه معتقد هستیم قطاری که به حرکت درآمده نباید بایستد و سایر شهرستان ها نیز باید با وحدت رویه انتخابات خود را برگزار کنند، اعلام کرد: از هر شهرستان هفت نفر به عنوان عضو هیئت رئیسه انتخاب شدند و در مجموع ۴۹ مدیر روابط عمومی منتخب شهرستانی به شورای عالی استانی در قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه رسانه، فضای مجازی و جهاد تبیین راه پیدا می کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز اظهار کرد: مدیران احساسی رای ندهند و توانمندی و مطالبه گری را ملاک انتخاب و مطالبات خود قرار دهند. در هر یک از شهرستان های استان یک نفر از اعضای هیئت رئیسه به عنوان ناظر بر روند برگزاری انتخابات و فعالیت های آتی شوراهای شهرستانی فعالیت می کنند. افرادی که به شورای متناظر شهرستان راه می یابند، برنامه جامع داشته و از روحیه پیگیری و جدیت لازم برای امور اجرایی برخوردار باشند.

گفتنی است شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی در سطح استان البرز به ریاست استاندار و دبیری مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز تشکیل شده است و شوراهای متناظر هفت شهرستان نیز در حال تشکیل هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=19332

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.